Set van Audiotic

Gestart door Audiotic, augustus 07, 2011, 20:56:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

cz79

Lijkt me altijd een gezellig plan

Audiotic

Keer overdag? Dan is de familie werken / naar school, dus hebben we rust. Nu ja, relatief uiteraard. Sommige muziek verdient voldoende volume :-)
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Vindt ik helemaal goed, dan wip ik er tijdens werk even uit. Ik moet het dan wel even van tevoren weten

Audiotic

Even? Je werkt toch in Almere? Is 90km...
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Ik werk in Amersfoort dus dat is opzich wel goed te doen

cz79

Citaat van: Audiotic op november 05, 2012, 22:30:52
Even? Je werkt toch in Almere? Is 90km...

Nee JIJ werkt in Almere  :-D

pameijer

*** ruimte voor je update ***
pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Audiotic

Straks!!
Eerst de huidige kwijt. De MkIIi's blijven even in de doos. Zo kan ik de MkI's laten horen aan de potentiele koper. En een beetje "lust naar" is best goed!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

#128
Citaat van: pameijer op februari 22, 2013, 10:28:42
*** ruimte voor je update ***
pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom pompom

Ze staan er! En spelen....de sterren van de hemel!

Zal de uitpak-party nog even posten, als je wilt.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

cz79

Mooiere vorm dan de vorige versie, goed werk en gefeliciteerd met je upgrade pompom pompom pompom

pameijer

Citaat van: Audiotic op maart 07, 2013, 23:32:50
Ze staan er! En spelen....de sterren van de hemel!

Zal de uitpak-party nog even posten, als je wilt.

En nu de hamvraag: zijn de sterren nu mooier dan hiervoor?

En foto's van een uitpakparty?  nonono nonono Zo'n forum zijn we hier niet hè!  byebye
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

WimPeu

Gefeliciteerd met deze upgrade. Zat zelf ook te denken aan een stereo EV voor stereo erbij maar heb dat idee al weer laten varen. Heb nergens het idee dat mijn multikanaals EV ergens te kort schiet.. Bij jou is het een verbetering blijkbaar...  hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

Audiotic: eerlijk is eerlijk, mooi is mooi! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst(en). hello hello hello
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

UITPAK-PARTY. Ja, toch ...  :-D

Hoewel ik best tevreden was over mijn vorige mono-blokken, ging het toch kriebelen: er moest nog meer inzitten. Toch? Toen liep ik tegen een stel CI Audio D-200 MkII's aan op MP. De opvolger van de mijne dus. moest er wel voor naar Groningen, maar dat heb je er wel voor over, dit is nogal zeldzaam. De eigenaar ging helemaal "buizen", en had een indrukwekkende set. Even goed beluisterd, en ja, dit was het toch wel. Dus - ingepakt, en meegenomen.
Eerst moest ik mijn D-200's kwijt, dus heb de set intact gelaten totdat ik die aan een liefhebber verkocht had. Deze week (ik had de MkII's al 2 week in huis...) was het dan zover: uitpakken en opstellen.

De kast maar gelijk een beetje verbouwd met het oog op een mogelijke vervolg-aanschaf, de Anti-Mode: speler en pre een beetje omhoog zodat de AM bovenop de MM8003 kan. Als dat gebeurd.

Toen de mono-blokjes, elk apart in een forse doos, uitgepakt. Tjong, wat zijn die kleine blokje zwaar! dik 13 kg per stuk. Veel trafo...
Van spikes voorzien - voornamelijk voor de mooi, en met XLR aangeloten op de AV8003. Trigger-kabel vanaf de MM8003 zodat ze gelijk aangaan. Speakerdraadjes - Siltech Paris, dubbel & getwist - eraan. Op maat gemaakte (!) sub-kabel naar de R.EL. op de plussen (de nul zit op de AV), kast weer in elkaar, alle stroom er weer op, wat zich al een dagtaak is bijna  :-o en aangezet.

En dan luisteren. Tjonge, wat een rust! De D-200's waren al rustig, maar deze zijn, wel, compleet niet aanwezig. Nul ruis of brom, uiteraard, maar vooral, nu ja, rust. Inderdaad de verwachte stap vooruit.

ben er zeer blij mee. Hopelijk voorlopig geen kriebels, dat kan bruin dan toch echt niet meer trekken!
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Audiotic

En zo ziet het totaal er nu uit
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek