ik toevallig wel een cd of 5 maar moet je bekennen ons menselijk geheugen en dat van mij nog veel minder heeft zo een kort geheugen daarvoor dat je dat niet meer terug kunt halen
kom jij weer aan met een draaitafel toen waren we er nog niet eens bij die opname's
kan je een ander filmpje maken me vrouw word er gek van
[/quote]
De WAF factor van de draaitafel was bijzonder hoog. Ze vond het een "item". Ik weet niet precies wat dat betekend maar bij een dergelijke positieve reactie moet je snel handelen. Snel in huis halen dat ding en een lp voor haar erbij. Nog nooit zo makkelijk een hi-fi item naar binnen gereden hier.
Back to topic
wauw.
dat zou ik ook wel willen. ik zal david gilmour eens mailen of ik aan kan schuiven in Astoria studios.
Wat we wel allemaal wel eens meegemaakt hebben is live muziek. Ik heb pink floyd zien spelen, roger waters, marillion maar ook snoei harde metal. of een klassiek spaans gitaar concert. Dat live geluid probeer ik wel in huis te halen. muziek moet wel to leven komen in de kamer. meeslepen als het hard gaat of ontroeren als de artiest dat live ook deed.