Citaat van: Rha007 op juli 17, 2011, 10:02:32
Heb inmiddels de SR7005 en oa de dali's besteld. Wil toch alle bekabeling in een keer vervangen. Levertijd is 3 weken, dus heb nog even de tijd om op kabel jacht te gaan. Heb ook ondertussen veel goede verhalen gelezen over de betaalbare W&M's.
Iemand ervaring mee?
Eigenlijk mijd ik onderwerpen over kabels, maar jij verkeert nog in de gelukkige omstandigheid dat je het geld nog in de zak hebt en nog kan kiezen.
Kies éérst voor Audyssey Pro met normale kabels. Leen daarna exotische kabels en luister of je verschil hoort. Je zult jezelf een hoop geld besparen.
Wat gebruik ik?
Als luidsprekerkabel gebruik in SpeakerSmart Cable. Gewoon 2x2,5mm2 of 4x2,5mm2 als ik door een buis moet naar de achterkanalen. Deze kabel is prima en mechanisch sterk, wordt ook gebruikt op podia.
Als interlink gebruik ik op maat gemaakte interlinks. Ik gebruik hiervoor VanDamme Instrument Cable op rol. Prima spul, soepel zodat er geen mechanisch spanning op de aansluitbussen staat. Als plug de Neutrik Pro plug: deze maakt eerst contact met massa, daarna pas signaal. Geen ploppen en brommen en zo. Alles zorgvuldig gesoldeerd en gecontroleerd!
In combinatie met Audyssey Pro (zit o.a. op jouw 7005) de beste investering!
ron