Beste loopwerk van Marantz

Gestart door jepe, juni 24, 2011, 05:26:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Maar als ik zie hoe hij het allemaal uitvoert en neerzet en een verslag doet  :|


Er zijn ook mensen die bij Wedden Dat konden ruiken en likken aan autobanden om het merk en type te achterhalen dus wie is nou gek of stom ik weet het niet


Begin ook wel in te zien dat er standaard door heel veel mensen word gezegd dat kan niet etc.etc.etc. maar zal dat niet zijn omdat diegene op dat gebied buiten de "norm" vallen en eigenlijk speciaal zijn en de mensen die het niet horen een soort van jaloezie hebben ?

Er begint ook steeds meer van mijn nuchtere degelijke Hifi opvoeding af te brokkelen  :wink:


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

En we vergeten nog de Sony loopwerken die in de ES lijn en dus ook in de Accuphase zaten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Wil de kamer veranderen hier thuis zoiets als hij

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Ach, er is niets tegen nuchterheid, maar het moet niet ontaarden in a priori roepen dat iets onmogelijk is op basis van informatie die niet volledig is of niet up-to-date of die je niet begrijpt, omdat die eigenlijk boven je pet gaat.
Dan past bescheidenheid en niet het steeds maar roepen dat iets onzin is of niet kan.

Bovenstaande is mijn persoonlijke mening en staat uiteraard open voor discussie.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 24, 2011, 10:47:15
En we vergeten nog de Sony loopwerken die in de ES lijn en dus ook in de Accuphase zaten
Er staat een door Art Speak gemodificeerde 555 van Sony op Marktplaats, maar de TS vroeg naar Marantz.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 24, 2011, 10:51:10
Ach, er is niets tegen nuchterheid, maar het moet niet ontaarden in a priori roepen dat iets onmogelijk is op basis van informatie die niet volledig is of niet up-to-date of die je niet begrijpt, omdat die eigenlijk boven je pet gaat.
Dan past bescheidenheid en niet het steeds maar roepen dat iets onzin is of niet kan.

Bovenstaande is mijn persoonlijke mening en staat uiteraard open voor discussie.

er is niks zo makkelijk als met een grote massa "boe" te roepen


er is veel meer karakter nodig om in je eentje "yeah" te roepen


Je hebt mensen a la Breem mensen a la HifiAdvice met hun visie maar daar zit zoveel nog tussen wat voor anderen geld.


misschien hoort het grote gross het gewoon niet of heeft daar geen behoefte aan om zo te luisteren  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Daarom ben ik ook zo van het leven en laten leven en niet je mening opdringen.
Maar goed, dat was ondertussen wel duidelijk.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

ik zou zeggen lees het stukje eens door wat gaat over inbreken in iemands topic  :-D

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 24, 2011, 10:58:13
Daarom ben ik ook zo van het leven en laten leven en niet je mening opdringen.
Maar goed, dat was ondertussen wel duidelijk.  :wink:

dit is jouw mening  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 24, 2011, 10:59:55
Citaat van: f.luisteraar op juni 24, 2011, 10:58:13
Daarom ben ik ook zo van het leven en laten leven en niet je mening opdringen.
Maar goed, dat was ondertussen wel duidelijk.  :wink:

dit is jouw mening  :-P
Inderdaad en je hoeft 'm niet met mij te delen.  :-P
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

En vergeet het VRDS loopwerk van Teac niet of de stable platter van Pioneer of dat van Onkyo etc.etc.
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 24, 2011, 11:02:42
En vergeet het VRDS loopwerk van Teac niet of de stable platter van Pioneer of dat van Onkyo etc.etc.
Off topic!!!  :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op juni 24, 2011, 11:03:26
Citaat van: jwx op juni 24, 2011, 11:02:42
En vergeet het VRDS loopwerk van Teac niet of de stable platter van Pioneer of dat van Onkyo etc.etc.
Off topic!!!  :-P :wink:

oke na anderhalve pagina ochtend vinger gymnastiek  pompom
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

In feite gaat het om loopwerken van Rodenstock.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Vlearmoes

Wat maakt een goed loopwerk ??

Hier in mijn BD8002  Gaat alles fluisterstil
je hoort hem niet laden, lossen of draaien  :roll:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v