Forum upgrade - template niet compatible

Gestart door Maurice, juni 13, 2011, 12:13:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: lo op juni 14, 2011, 19:13:55
notworthy notworthy :schater:

Je hebt toch een assistent vorig jaar d'r bijgekregen of niet, kan natuurlijk weer niet op zijn nick komen HLP :-D
Je bedoelt de maker van de template, dmeerpa? Die is momenteel privé erg druk ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Zal ik de volgende keer dat ie weer met dat verrekte schermpje komt eens doen dan. Ben benieuwd.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 19:18:55
Je bedoelt de maker van de template, dmeerpa? Die is momenteel privé erg druk ;)
Haha, say no more, wink wink.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

lo

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 19:18:55
Je bedoelt de maker van de template, dmeerpa? Die is momenteel privé erg druk ;)

:yes: die bedoel ik.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Rood kruisje bij nieuw bericht is er nog steeds. Tekstveld heb ik nog niet getest, nog niet zoveel hoeven typen in een antwoordt of vraag :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dex

Citaat van: Maurice op juni 14, 2011, 20:09:58
Inmiddels al wat verbeterd?

Ik zal me wel even opofferen om een stuk tekst te typen wat lang genoeg is om een zachte return voor elkaar te krijgen wat, naar ik hoop dan ....laat maar, niks veranderd.  :no:

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

@Lo en Dex: ik heb jullie even terug gezet op de standaard smf theme, hebben jullie de problemen nu nog steeds?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Iedereen met de invoertekst probleem (de zachte return die ontbreekt), die zouden echt door het legen van de browser cache het probleem moeten kunnen oplossen. Kwam dit op de supportforum tegen van onze forumsoftware.
Hoe dit gaat verschilt echter per browser...

Hier wat begeleidende info hoe te doen:
http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen.php
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

dmeerpa

had het probleem gisteren ook toen ik reageerde op een privé bericht van Maurice. Ik heb dan op de F5 toets gedrukt, en heb het sindsdien niet meer voorgehad. Ik gebruik trouwens Google Chrome.
Mijn templates zijn net als Marantz degelijk spul  :-P
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

TE KOOP:
Dune HD Max
Wharfedale Opus 2

Dex

Ik zal me wel opnieuw even opofferen om een stuk tekst te typen wat lang genoeg is om een zachte return voor elkaar te krijgen wat, naar ik hoop dan ....en ja hoor nu is ie goed.  hello

lo

Ga ik nu ook even doen........ effe wachten hè......

Yep, tekstveld schuift nu netjes met je tekst mee. Keurig een schuifbalk aan de rechterzijde.
Alleen dit template is helemaal  nopompom
Nu nog effe naar een aantal nieuwe berichten zoeken.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Citaat van: Dex op juni 14, 2011, 22:37:50
Ik zal me wel opnieuw even opofferen om een stuk tekst te typen wat lang genoeg is om een zachte return voor elkaar te krijgen wat, naar ik hoop dan ....en ja hoor nu is ie goed.  hello
Zo, jij staat nu weer terug op de forum template. Probeer bij problemen eens de cache te legen. In firefox 4.0.1 naar opties, privacy en dan op link klikken van "individuele cookies verwijderen". Dan de map "marantzforum.nl" kiezen en op verwijderen klikken.
Vervolgens een keer ctrl en F5 tegelijk indrukken en dan zou alles goed moeten zijn.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Nieuwe berichten worden ook zonder kruisje weer gegeven, mag ik ook terug naar de forum template die zie ik toch liever :yes:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.