Marantz AV-8006?

Gestart door Martin, mei 24, 2011, 20:06:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Perfect_audio op mei 27, 2011, 11:37:30
Net als ieder ander bedrijf/merk. De vraag is altijd wat is het probleem? Voordat ik mij met Integra ging bezig houden heb ik eerst internet afgezocht naar problemen met het merk. En dat gaf me veel vertrouwen. Het enige problemen dat ik tot nu heb gehad is een achtergebleven software update. Alles wat ik nu van de importeur betrek is van te voren geupdate (vooral m.b.t. A-pro).

Verder stuur ik je nog een pm.

Ron

Stel dat de voeding stuk is ? er zit meer garantie op dan die 2 jaar
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Met de bovenstaande prijs ben je er niet  :no:

Je zult Ron moeten contacteren voor het unlocken en afstellen van het Audyssey systeem  :yes: :-D

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

WimPeu

Weet ik...dat gaat dan ook zeker gebeuren!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Vlearmoes

Tja die prijzen daar  :-P

Je zou een DTR 9.9 kunnen overwegen  :kwijl:
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Perfect_audio

Citaat van: jwx op mei 27, 2011, 11:59:32
Stel dat de voeding stuk is ? er zit meer garantie op dan die 2 jaar

Europees consumentenrecht zegt 24 maanden garantie (alhoewel veel bedrijven zich daaran niet houden). Maar ook dat je mag verwachten dat duurzame gebruiksgoederen soms langer mee moeten kunnen gaan dan die 24 maanden. Maar dat hangt af van het product en de aard van de storing.
Is het redelijk dat een voeding langer meegaat dan 24 maanden? En welk onderdeel van de voeding is het? Een halfgeleider of de trafo? Staat het (consumenten)apparaat 24/7 aan?

Bedenk dat je voor de garantie hebt betaald als het goed is! Maar........., als je tegen de goedkoopst mogelijke ramsprijs een artikel koopt, verwacht dan niet dat de leverancier (de verkoper) gemotiveerd is om buiten de garantieperiode iets te doen. Koop je bij een 'normale' zaak tegen een normale prijs, dan mag je zeker coulance/service verwachten. Maar met de dozenschuivers op internet tegenwoordig is het verkopen en wegwezen. Bedenk dat iedere ondernemer iets extra's moet verdienen om tegenslag op te kunnen vangen.

Mijn liefde ligt ook niet bij artikelen in een doos, maar artikelen waarbij ik een toegevoegde waarde kan leveren. En dan is service gegarandeerd!

Ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

JohnWx

Citaat van: Perfect_audio op mei 27, 2011, 12:25:20
Europees consumentenrecht zegt 24 maanden garantie (alhoewel veel bedrijven zich daaran niet houden). Maar ook dat je mag verwachten dat duurzame gebruiksgoederen soms langer mee moeten kunnen gaan dan die 24 maanden. Maar dat hangt af van het product en de aard van de storing.
Is het redelijk dat een voeding langer meegaat dan 24 maanden? En welk onderdeel van de voeding is het? Een halfgeleider of de trafo? Staat het (consumenten)apparaat 24/7 aan?

Bedenk dat je voor de garantie hebt betaald als het goed is! Maar........., als je tegen de goedkoopst mogelijke ramsprijs een artikel koopt, verwacht dan niet dat de leverancier (de verkoper) gemotiveerd is om buiten de garantieperiode iets te doen. Koop je bij een 'normale' zaak tegen een normale prijs, dan mag je zeker coulance/service verwachten. Maar met de dozenschuivers op internet tegenwoordig is het verkopen en wegwezen. Bedenk dat iedere ondernemer iets extra's moet verdienen om tegenslag op te kunnen vangen.

Mijn liefde ligt ook niet bij artikelen in een doos, maar artikelen waarbij ik een toegevoegde waarde kan leveren. En dan is service gegarandeerd!

Ron

duidelijk jullie kijk hier op

alleen heeft prijs niks met service te maken de verkoper verkoopt voor die prijs met alle rechten en plichten alleen nemen ze genoegen met minder marge maar meer omzet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op mei 27, 2011, 12:18:13
Met de bovenstaande prijs ben je er niet  :no:

Je zult Ron moeten contacteren voor het unlocken en afstellen van het Audyssey systeem  :yes: :-D

Nee klopt maar volgens mij gaat verkoop via de detailhandel en pakt Ron anderhalf meiertje mee voor het afstellen iedereen blij
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Vlearmoes op mei 27, 2011, 12:23:30
Tja die prijzen daar  :-P

Je zou een DTR 9.9 kunnen overwegen  :kwijl:

het moet een keer ergens stoppen


wel slim he zo fijne line up qua prijs  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Dex

Ik voel dat dit draadje uit de hand dreigt te gaan lopen..... shutup
Misschien is het tijd om even alles rustig te laten bezinken?

PS: Ben zelf ook kleine ondernemer en weet dus waar het over gaat, maar wettelijke garantie is een gevaarlijk onderwerp omdat consumenten ervan overtuigd zijn dat ze altijd het recht aan hun zijde hebben ook als dat niet zo is.

JohnWx

#86
Citaat van: Dex op mei 27, 2011, 12:38:17
Ik voel dat dit draadje uit de hand dreigt te gaan lopen..... shutup
Misschien is het tijd om even alles rustig te laten bezinken?

PS: Ben zelf ook kleine ondernemer en weet dus waar het over gaat, maar wettelijke garantie is een gevaarlijk onderwerp omdat consumenten ervan overtuigd zijn dat ze altijd het recht aan hun zijde hebben ook als dat niet zo is.


maar dat is zo makkelijk te omzeilen


heb deze truuk bij 3 grote clubs / firma's erin gebracht altijd als er een probleem was met een produkt buiten garantie om


eerst uitleggen dat het produkt 5 jaar mee gaat al 3,5 jaar in bezit is van klant groot gedeelte is dan al afgeschreven klant komt in de ja knik fase en snapt het toaal en vind het logisch en redelijk deze uitleg en ook niet meer dan normaal je zorgt dat de klant zelf zegt dat hij het zeer coulant vind de opstelling van de winkel want je zegt eerst dat er extra garantie werd aangeboden bla bla bla blijft er voor de winkel ook een gedeelte over aan kosten (niet dus, alles word via prijs verhoogt en vervoerskosten) en voor de klant en de klant moet de verzendkosten betalen voor het produkt via een koeriers bedrijf van 100 euro word hij naar de TD gebracht (ding gaat gewoon mee met de wekelijkse reparatie spullen)

enige wat je moet doen dat je de klant belt dat hij werkelijk naar TD is en als hij terug komt nog even een week wacht en meld dat er nog iets stuk was door slijtage maar dat de winkel dat laat maken want we willen een tevreden klant

apparaat word opgehaald door klant eerst neem je hem mee voor nogmaals excuses dat het produkt niet langer meeging als de verwachte duur

bied hem koffie aan haalt zelf het produkt en geeft hem een hand en wenst hem een tot ziens

en de kosten van 369 euro die klant heeft betaald zit pure winst in voor de winkel van zo een 175/200 eurootjes


en een tijdje later staat de klant bij jouw weer een dure lcd te kopen omdat hij zo persoonlijk geholpen is door de winkel en je laat het produkt speciaal voor hem gratis bezorgen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Vlearmoes

H&C levert geen Integra meer !!


Ik denk dat ze Ron nog niet kennen  :-D
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Dex

Citaat van: jwx op mei 27, 2011, 12:59:48

maar dat is zo makkelijk te omzeilen


heb deze truuk bij 3 grote clubs / firma's erin gebracht altijd als er een probleem was met een produkt buiten garantie om


eerst uitleggen dat het produkt 5 jaar mee gaat al 3,5 jaar in bezit is van klant groot gedeelte is dan al afgeschreven klant komt in de ja knik fase en snapt het toaal en vind het logisch en redelijk deze uitleg en ook niet meer dan normaal je zorgt dat de klant zelf zegt dat hij het zeer coulant vind de opstelling van de winkel want je zegt eerst dat er extra garantie werd aangeboden bla bla bla blijft er voor de winkel ook een gedeelte over aan kosten (niet dus, alles word via prijs verhoogt en vervoerskosten) en voor de klant en de klant moet de verzendkosten betalen voor het produkt via een koeriers bedrijf van 100 euro word hij naar de TD gebracht (ding gaat gewoon mee met de wekelijkse reparatie spullen)

enige wat je moet doen dat je de klant belt dat hij werkelijk naar TD is en als hij terug komt nog even een week wacht en meld dat er nog iets stuk was door slijtage maar dat de winkel dat laat maken want we willen een tevreden klant

apparaat word opgehaald door klant eerst neem je hem mee voor nogmaals excuses dat het produkt niet langer meeging als de verwachte duur

bied hem koffie aan haalt zelf het produkt en geeft hem een hand en wenst hem een tot ziens

en de kosten van 369 euro die klant heeft betaald zit pure winst in voor de winkel van zo een 175/200 eurootjes


en een tijdje later staat de klant bij jouw weer een dure lcd te kopen omdat hij zo persoonlijk geholpen is door de winkel en je laat het produkt speciaal voor hem gratis bezorgen

Ik zie het al wel.....je bent een echte verkoper met hart voor de zaak.  :evil:
Geeft niks hoor ik ben ook zo soms.... :-D

JohnWx

Citaat van: Dex op mei 27, 2011, 14:21:20
Ik zie het al wel.....je bent een echte verkoper met hart voor de zaak.  :evil:
Geeft niks hoor ik ben ook zo soms.... :-D

Nee geen verkoper de bedenker en aansturen van de verkopers van al dit soort dingen en commerciele akties en inkoop van de hardware van bruingoed en grijsgoed en het maken van de advertenties en het lospeuteren van marketing bijdrages van de merken


Maar nu al 10 jaar afgekeurd ook mede door dit soort denkwijzen en manier van handelen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject