Marantz en Dali.

Gestart door Fritsie, mei 07, 2011, 14:53:29

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Boston Acoustics schijnt de combi te worden :-o
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Fritsie

Boston Acoustics is mij niet bekend, waarmee zijn deze speakers te vergelijken?

Cornelis1921

Citaat van: Fritsie op mei 18, 2011, 07:44:07
Boston Acoustics is een luidspreker met wat warmer, donkerder klankkarakter. Heb mijn sa8400 erop beluisterd in de showroom, met eveneens een marantz amp., een pm7200KI: deze combinatie klonk erg goed. Het  hoog was  wat minder geprononceerd, maar klonk toch natuurlijk en fris. Het midden en laag waren mooi gedetailleerd. Goede combi met marantz; helemaal niet zo gek!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Fritsie op mei 18, 2011, 07:44:07

?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Fritsie

Citaat van: jwx op mei 20, 2011, 08:09:58
?

Bedoelde eigenlijk met welk ander merk speaker deze zijn deze te vergelijken :-D

JohnWx

Citaat van: Fritsie op mei 20, 2011, 11:18:48
Bedoelde eigenlijk met welk ander merk speaker deze zijn deze te vergelijken :-D

geen idee

KeesKees

Is er hier op het forum die de Dali Ikon 6 mk2 heeft vergeleken met de Dali mentor 6. En zo ja wat zijn de reacties? Recensies op internet lijken in het voordeel van de ikon te spreken, maar het prijsverschil moet(?) toch ergens vandaan komen? (de prijzen op internet lijken te indiceren dat men de mentor aan het opruimen is)
PM15S2 - SA15S2 - Cisco 8485DVB HD PVR
- Dali Mentor 6 - VdH First Ultimate MkII - VdH the Wave - In-akustik Premium 2,5 mm²