Vormen bronnen zoals Spotify e.d. een bedreiging of een aanvulling?

Gestart door Cornelis1921, april 27, 2011, 03:56:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

audiof. zonder budget

Citaat van: f.luisteraar op april 27, 2011, 13:27:23
Maar zou het aanbod aan elpees en cd's niet ontzettend gaan verschralen?

Ieder medium heeft zijn specifieke aanhangers.. en inderdaad, kun je binnenkort op markt gaan struinen naar  CD's en SACD's...
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Cornelis1921

 nopompom Betekent dat dit wel eens het laatste zetje voor de CD-markt in zijn huidige volume, vorm en opzet kunnen zijn?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Er zal heus wel een markt voor fysieke media blijven.

Een betere opvolger van de CD zal er niet komen, SACD is immers niet doorgebroken. Dan blijft de CD dus nog wel even, want ik zie ook niet iedereen aan de NAS gaan. De meeste mensen in mijn omgeving staan me raar aan te staren als ik daarover begin.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 02, 2011, 09:17:11
Er zal heus wel een markt voor fysieke media blijven.

Een betere opvolger van de CD zal er niet komen, SACD is immers niet doorgebroken. Dan blijft de CD dus nog wel even, want ik zie ook niet iedereen aan de NAS gaan. De meeste mensen in mijn omgeving staan me raar aan te staren als ik daarover begin.

Ik denk zelf dat radio weer meer invloed gaat krijgen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

 nopompom De majors verkopen hun back-catalogue grotendeels wel uit, het zijn de indies die nu de kar trekken. Het ziet er inderdaad naar uit dat die dat nog wel even willen volhouden. Maar als de CD-markt een nichemarkt wordt zal de niet-fysieke bronnen wel eens een hoge vlucht kunnen nemen en verder aanjagen. Het niet alleen aan de consument, maar ook aan de industrie.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op mei 02, 2011, 09:23:46
Ik denk zelf dat radio weer meer invloed gaat krijgen
Huh? Als in FM/AM/DAB of internetradio?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op mei 02, 2011, 10:59:06
Huh? Als in FM/AM/DAB of internetradio?

Denk gewoon dat mensen eerder weer de radio gaan opzetten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :schater: Je bent nog sneller van begrip dan ik al dacht, jwx.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Leef helemaal op

Had hem zelf willen pakken maar na mijn uit de hand gelopen missie met Carnaval in Oeteldonk heb ik het maar uit handen gegeven had steeds de verkeerde



Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Wil deze mannen nog bedanken dat ze mij begrepen en geen aangifte hebben gedaan

Ze kunnen allemaal zelfstandig weer ademen en 3 kunnen alweer met hun kin een karretje besturen

:schater:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Nog eentje dan

Dit was de laatste aktie van Osama in een Marantz CD17 mk2 alleen te weinig explosieven



ttp://link.marktplaats.nl/445615189

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject