Wat een deceptie
Heb nu de set hier even thuis (niet van Hobo maar van mijn oude werkgever Polectro nu BCC want Hobo zei dat het thuis net zo klonk
) om te proberen met de Piega's
Een 5.1 speakersetje vond me vrouw ook niks wat een ramp dat soort dingen dat mensen er naar kunnen luisteren het klinkt klein en terug getrokken
Kon me totaal niet bekoren een receiver met BR speler zelfs nog naar de SR 7005 geswitcht maar zelfde indruk kil en koud wel het idee of er meer druk / laag was zelfs op een paartje Audio Physic en Dynaudio Focus 220 mk2 konden me nou niet warm maken
De UD5005 legt het voor mij af tegen een CD42mk2 waarvoor ik tot de conclusie ben gekomen dat het een echte beeldspeler is en geen audiospeler
Beeld is erg mooi maar daar gaat het mij niet om maar ook dat laden van een cd kan ik 2x koffie pakken
Receiver 7005 doet het voor mij wel wat beter dan in de winkel maar het is zo kil en steriel
Wat ik vanochtend wel erg prettig vond klinken was een DENON 2.1 dat klopte gewoon type 102 of zoiets
We gaan nog effe door met luisteren in stereo want filmgeluid hoeft voor mij en mijn vrouw gelukkig niet meer (genezen)