TT-15s1? vraagjes

Gestart door Martin, maart 06, 2011, 21:11:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Geen stofkap is a bitch!

JohnWx

#31
Citaat van: Martin op maart 12, 2011, 09:24:29
Hoi,

Heb even de handleiding van de TT-15 doorgelezen en zag dat je de speler als een bouwdoos krijgt aangeleverd.



Dus als je hem koopt moet je wel wat kennis van zaken hebben om hem in elkaar te zetten, volgens de handleiding is het niet moeilijk. Het afstellen zal toch niet zo simpel zijn?

Ook zie ik dat de cinchkabels helemaal uit de arm komt, dus vervangen zal wel niet gaan?

De speler wordt wel geleverd met een element namelijk de Clearaudio Virtuoso Ebony cartridge



Dat is een best wel prijzig elementje!
http://www.audioaffair.co.uk/Clearaudio-Virtuoso-MM-Cartridge/product_421

Nog een nadeeltje vindt ik als je van snelheid veranderd dat je de snaar moet verstellen, en je kan niet zien of hij exact de snelheid draait ( geen stroboscoop).

Maar hij blijft en ziet er erg mooi uit



als je hem bij een winkel koopt zetten ze hem netjes in elkaar maar zo moeilijk is het niet hoor


waarom zou je de kabel willen veranderen ? zo is hij ontworpen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pietjepc

Ik heb me laten vertellen dat de stroboscoop er leuk uit kan zien, maar eigenlijk niet echt functioneel is...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

JohnWx

Citaat van: pietjepc op maart 12, 2011, 11:19:22
Ik heb me laten vertellen dat de stroboscoop er leuk uit kan zien, maar eigenlijk niet echt functioneel is...

Veel hebben geen stroboscoop of een teller
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Martin

#34
Vanmiddag even bij snijders-hifi geweest stond deze voor het raam ( zonder de kap en glazen bodemplaat)



De Gyro SE kost 1599,-



Michell GyroDec ook een hele mooie speler 2049,-.

Denk dat ik maar even moet door sparen.....
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Martin

Citaat van: f.luisteraar op maart 28, 2011, 17:55:34
http://link.marktplaats.nl/435844009

Witte Rega P3

Mijn vriendin en ik hebben van het weekend besloten om toch voor de Marantz te gaan.
Reden, past mooi bij de rest van de Marantz set en het is gewoon een erg goede speler.

Hij is vandaag besteld maar is niet op voorraad bij Marantz, deze komen rond 8 April binnen.

wordt vervolgd.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Mexicaanse Hond

#37
Ja, de Marantz is erg mooi. Zit er standaard een element bij of ga je die zelf uitkiezen?
Oh, dat had je al gepost.  :oops:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Martin

Citaat van: f.luisteraar op maart 28, 2011, 18:46:15
Ja, de Marantz is erg mooi. Zit er standaard een element bij of ga je die zelf uitkiezen?
Oh, dat had je al gepost.  :oops:

Ja is incl element, alleen geen kap maar die is wel te koop.

Spannend, ik heb al wat nieuwe platen gekocht. Ben benieuwd wat het geluid doet.

Gr, martin
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

bramdg

Citaat van: Martin op maart 28, 2011, 21:06:29
Ja is incl element, alleen geen kap maar die is wel te koop.

Spannend, ik heb al wat nieuwe platen gekocht. Ben benieuwd wat het geluid doet.

Gr, martin

more then ..... :kwijl:  :kwijl:  :kwijl:
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: Martin op maart 28, 2011, 21:06:29
Ja is incl element, alleen geen kap maar die is wel te koop.

Spannend, ik heb al wat nieuwe platen gekocht. Ben benieuwd wat het geluid doet.

Gr, martin

mooi man

een hele leuke beleving platen draaien zeker op een mooie manier met een TT15
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Martin

Bedankt,

Heb al een klein stapeltje platen gekocht, dus kan dan gelijk aan de slag ;)

Ben erg benieuwd  :yes:
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

joep

there is no stopping the Martin!

Mexicaanse Hond

Only a power failure perhaps?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Martin

#44
haha, inderdaad het houd niet op ;)

Even zitten speuren voor een geschikte stofkap



Kwam ik op deze website uit

http://www.plexiline.nl/index.php?id=13&taal=nl&titel=Vitrines, showcases en stofkappen

Hier kan je waarschijnlijk kappen laten maken en hopelijk voor een normale prijs, heb ze net gemaild voor een prijs opgave, dus ben benieuwd op antwoord.

groet Martin.
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok