Citaat van: wbrands op april 21, 2013, 08:57:23
Gisteren ben ik bij Andre geweest en heb daar met Joost, Rob , Robert een cd vergelijk gedaan. Ik was zo onder de indruk van Andre zijn SA11s1 dat ik gelijk op mp een bod heb gedaan op een SA11s1 en deze is geaccepteerd door de verkoper.
Toch heb ik hier nog een aantal vragenover:
Helaas heeft deze man zijn gehele installatie verkocht en is deze speler alleen te beluisteren via hoofdtelefoon.
Kan ik deze speler zo goed beoordelen op slijtage ? Is dit niet een te groot risico ?
Het is denk ik geen optie om deze op mijn SET te beluisteren, omdat de afstand erg groot is.
Technisch kan ik je vraag niet beantwoorden. Maar bij dit soort uitgaven wil ik op een normale manier luisteren en dat kan nu niet.
Kan je niet voorstellen dat je onder voorbehoud de speler koopt? Dus dat je de koop ongedaan kan maken indien je in je eigen set dingen hoort die er volgens jou niet zouden moeten zijn? Een beetje omslachtig, maar better safe then sorry.
Stond er in de ad. dat de speler alleen op deze manier is te beluisteren?
Ik heb mijn sa11 na een luister/vergelijkende test van 1,5 bij de verkoper thuis gekocht. Moest er ook een aardig ritje voor maken.
Misschien hebben hebben anderen nog een ander idee?
Minguel