De set van mountainbiker

Gestart door mountainbiker, december 31, 2010, 16:28:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juli 08, 2024, 19:13:26Moet eerst nog iets kopen om die versterker aan te sluiten op de pc. Zat hier aan te denken.Momenteel gebruik ik nog de NAD versterker.
https://www.soundimports.eu/nl/smsl-su-1.html

Prima apparaat
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

Ben nu 2 weken aan het luisteren. De KEF speakers zijn beter. Heb het sterke vermoeden dat bij de Quart  de tweeters niet helemaal meer in orde zijn. Ik denk een ferrofluid issue.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

JohnWx

Citaat van: mountainbiker op juli 19, 2024, 18:05:40Ben nu 2 weken aan het luisteren. De KEF speakers zijn beter. Heb het sterke vermoeden dat bij de Quart  de tweeters niet helemaal meer in orde zijn. Ik denk een ferrofluid issue.

Het is gewoon misschien ook een andere speaker mooie spullen en vergeet niet veel te drinken volgens het hitte protocol
En ga je de weg op je moet van alles mee ivm hitte


eerste beste huis is op 15 min kruipen  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

mountainbiker

De Quart 390 versie 1 speakers heb ik gisteren weg gedaan. Opgehaald door een vriend van me. De KEF speakers zijn gewoon beter en ik heb de originele dozen nog. Ga binnenkort verhuizen dus wel zo handig.
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE