DE TWEEDE RONDE Wie is de volgende ?

Gestart door Vlearmoes, december 20, 2010, 12:41:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

drees62

#120
Om even te inventariseren wie er komt op 5 juni voor de M&G II in Enschede graag even jullie bevestiging:

Xander 32           kan op 5 juni
WimPeu              kan op 5 juni
The Pioneer         kan op 5 juni
Vlearmoes
Stadium III


Stadium III

Ik ga er achteraan sorry helemaal vergeten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thepioneer

Ik ga met Wim mee hoor, ben wel niet veel op het forum, maar lees af en toe wel mee. Heb er wel even zin in. Ben erg benieuwd aangezien ik alleen mijn eigen set en die van Wim ken van het forum.

groetjes Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op mei 20, 2011, 23:09:55
Ik ga met Wim mee hoor, ben wel niet veel op het forum, maar lees af en toe wel mee. Heb er wel even zin in. Ben erg benieuwd aangezien ik alleen mijn eigen set en die van Wim ken van het forum.

groetjes Ronald

Marantz is Marantz he Wim :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

#124
Gezellig, dat zijn er dan al 4  :yes:.
Ik mag hopen dat het gezellig wordt: net als vandaag zet ik er een dag met m`n vriendin voor opzij, prioriteiten he  :-P.


Sander.

Citaat van: thepioneer op mei 20, 2011, 23:09:55
Ik ga met Wim mee hoor, ben wel niet veel op het forum, maar lees af en toe wel mee. Heb er wel even zin in. Ben erg benieuwd aangezien ik alleen mijn eigen set en die van Wim ken van het forum.

groetjes Ronald

WimPeu

Citaat van: xander32 op mei 21, 2011, 08:32:56
Gezellig, dat zijn er dan al 4  :yes:.
Ik mag hopen dat het gezellig wordt: net als vandaag zet ik er een dag met m`n vriendin voor opzij, prioriteiten he  :-P.


Sander.

Het begint al te slijten heh. :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: thepioneer op mei 20, 2011, 23:09:55
Ik ga met Wim mee hoor, ben wel niet veel op het forum, maar lees af en toe wel mee. Heb er wel even zin in. Ben erg benieuwd aangezien ik alleen mijn eigen set en die van Wim ken van het forum.

groetjes Ronald

Knallen we even door "Die Heimat" naar Tukkerland. :-D Doet mij altijd weer aan Toontje Lager denken. Lente In Twente-Als ik weer zo'n Tukker zie- Vol met bier en sympathie.  hello

Andre heeft het mooi voor elkaar hoor Ronald. Usher mannetjes onder mekaar.  pompom
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

 :yes:
Citaat van: WimPeu op mei 21, 2011, 08:41:55
Andre heeft het mooi voor elkaar hoor Ronald. Usher mannetjes onder mekaar.  pompom

Hahaha ...
Nee joh :-), ik heb wel geleerd en ervaren dat het voornaam is om naast het gezamelijke ook ieders z`n eigen dingen te doen, ieders ook z`n eigen sociale netwerk in stand te houden.


Sander.

Citaat van: WimPeu op mei 21, 2011, 08:37:59
Het begint al te slijten heh. :angel:

drees62

Citaat van: drees62 op mei 20, 2011, 18:51:11
Om even te inventariseren wie er komt op 5 juni voor de M&G II in Enschede graag even jullie bevestiging:

Xander 32           kan op 5 juni
WimPeu              kan op 5 juni
The Pioneer         kan op 5 juni
Vlearmoes
Stadium III

Helaas heeft Rob af moeten zeggen en beslist Theo later of ie komt i.v.m. eventuele andere verplichtingen.
We zijn dus in ieder geval met 4 personen, die toevallig allen Usher speakers hebben.
Inderdaad dus Usher-mannetjes onder elkaar  :-D

Voor de shoot-out van de BE en DMD tweeter zullen we wat test-muziek moeten uitzoeken. Wellicht hier al een lijstje maken? De "voorpret" kan beginnen!   pompom

* Nils Lofgren - Keith don't go
* Willy Deville - Spanish Jack
* Steve Ray Vaughan - Tin Pan Alley

Vult u maar aan en event zondag meenemen!

xander32

Jammer van Rob & allicht ook Theo maar ik had het al van hen zelf vernomen.
Vrijdag a.s. ben ik weer in Wenters en zal dan eens kijken wat ik meebreng aan software. Iets acoustisch met verschillende vrouwen stemmen.


Sander.

Citaat van: drees62 op mei 30, 2011, 19:12:13
Helaas heeft Rob af moeten zeggen en beslist Theo later of ie komt i.v.m. eventuele andere verplichtingen.
We zijn dus in ieder geval met 4 personen, die toevallig allen Usher speakers hebben.
Inderdaad dus Usher-mannetjes onder elkaar  :-D

Voor de shoot-out van de BE en DMD tweeter zullen we wat test-muziek moeten uitzoeken. Wellicht hier al een lijstje maken? De "voorpret" kan beginnen!   pompom

* Nils Lofgren - Keith don't go
* Willy Deville - Spanish Jack
* Steve Ray Vaughan - Tin Pan Alley

Vult u maar aan en event zondag meenemen!

WimPeu

Ik zal ook eens kijken wat voor audifiel verantwoord spul ik in huis heb.

Heb vrijdag nog snel even een kopietje gedraaid ven een CD die F.Luisteraar bij zich had. Die heeft als voordeel dat ie behalve zeeeeeer audiofiel ook nog eens (en dat is bijzonder in dat genre) beluisterbaar is.
Zal hem iig even meenemen.


Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

en deze SACD.


Dit is een Duitse pianist. De Cd is opgenomen puur en alleen met zang en piano (Stockfish). Dat is de SACD layer. Zet je hem op de gewone CD laag krijg je er opeens een hele band bij :-o. Laat ik die laag nou weer veel mooier vinden dan de SACD laag.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op mei 30, 2011, 20:42:33
Ik zal ook eens kijken wat voor audifiel verantwoord spul ik in huis heb.

Heb vrijdag nog snel even een kopietje gedraaid ven een CD die F.Luisteraar bij zich had. Die heeft als voordeel dat ie behalve zeeeeeer audiofiel ook nog eens (en dat is bijzonder in dat genre) beluisterbaar is.
Zal hem iig even meenemen.




toen harry hier was had die hem ook bij zich , mooi album  pompom

thepioneer

#133
Tin pan alley ?????

of bedoel je hell is the roughest place ,????    hahah

ik zou ook eens kijken voor wat muziek om mee te nemen. Had inderdaad tin pan alley mee willen nemen, Nils Lofgren, en nog een paar.

Ben erg benieuwd naar de be tweeter. Diamant is ook interesant meer ook enorm veel duurder.

Groetjes Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

thepioneer

Citaat van: WimPeu op mei 30, 2011, 20:48:12
en deze SACD.


Dit is een Duitse pianist. De Cd is opgenomen puur en alleen met zang en piano (Stockfish). Dat is de SACD layer. Zet je hem op de gewone CD laag krijg je er opeens een hele band bij :-o. Laat ik die laag nou weer veel mooier vinden dan de SACD laag.

Ik dacht de een sacd laag juist meer liet horen ????    stupid

Ik denk dat je dan wel serieus een miskoop hebt gedaan. Vaak gaat het met duurdere componenten juist om meer details, maar dat ze een complete band niet weergeven is wel heel erg slecht natuurlijk  clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550