UD 7006 op marantz.eu

Gestart door jowa, december 19, 2010, 13:24:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

peter / degeluidsman

Hallo allemaal,

Mijn naam is Peter en ik heb me vandaag aangemeld op jullie forum.
Ik had al meerdere keren meegelezen hier en nu dus lid van de club.

Ik ben ik het bezit van een UD 7006, hier ben ik erg tevreden over maar heb toch ook een probleemje.

De speler bij mij heeft moeite om blu-ray's die opgenomen zijn in zowel 2 als 3 D af te spelen.
Dit is het geval bij Marco Borsato en de drie musketiers.

Het beeld en geluid begint na verloop van tijd te stotteren, beeld is aangesloten via HDMI en voor het geluid maak ik gebruik van de analoge uitgangen.

De andere blu-ray's speeld hij goed af.

Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is.

Zijn er update's beschrikbaar ?


Mvg,

Peter / degeluidsman.

JohnWx

Denk dat het aan de copy ligt ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

peter / degeluidsman

Hoi John,

Dat zou natuurlijk kunnen, ik heb hem zojuist terug gestuurd en hoop binnen een paar dagen een nieuw exemplaar te hebben.

Het viel me alleen op dat het juist bij twee exemplaren was met de mogelijkheid 2 en 3 D


Mvg,

Peter / degeluidsman.

JohnWx

Op de site word vermeld dat BR-r/rw niet ondersteund word in principe zie specificaties dus ik denk dat hij negekeken word en je hem weer terug krijgt maar geen nieuwe daarom zit er garantie op
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

peter / degeluidsman

Ik bedoelde dat het schijfje terug is gestuurd.

Deze zou hij toch probleemloos moeten afspelen lijkt mij.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

JohnWx

Citaat van: peter / degeluidsman op maart 17, 2012, 14:09:27
Ik bedoelde dat het schijfje terug is gestuurd.

Deze zou hij toch probleemloos moeten afspelen lijkt mij.


Mvg,

Peter / degeluidsman.


verkeerd gelezen dacht dat je zelf gebrande br's had
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Je zou hem eens aan internet kunnen hangen voor een Update  byebye staat in je manual

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 18, 2012, 10:03:57
Je zou hem eens aan internet kunnen hangen voor een Update  byebye staat in je manual

heb jij dan ook een 7006  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

peter / degeluidsman

Ik zal de gebruiksaanwijzing hiervoor eens bekijken, een internet kabel ligt er nog niet het meeste is draadloos in mijn huis.

Is het aan te raden om de speler altijd aangesloten te hebben op het internet.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Marantz 81

Heb zelf men ud5005 aangesloten gehad met kabel op de modem ,en update,s gedaan en kon je ook streamen  youtube maar dat vondt ik niks ,voor de rest heeft het weinig zin om het ding aan internet te hangen

of die een wireless ontvanger accepteert met ej45 stekker weet ik niet

peter / degeluidsman

Bedankt voor je info, ik zal volgende week eens een lange kabel vanaf mijn switch leggen voor een update.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

WilliamB

Veel succes Peter,
Heb zelf ook de UD7006, maar heb er geen problemen mee.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Cadfael

Zelf geen ud7006 maar wel problemen gehad met beeld dat wegviel, dat lag aan de deep colour instelling van de blurayspeler.
Als ik deze uit zet heb ik er geen problemen meer mee gehad.

Misschien dat je dat eens kan proberen?
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

peter / degeluidsman

Het schijfje wat problemen gaf is terug naar de leveransier met het verzoek om een nieuwe op te sturen.

Voordat ik iets verander wil ik kijken of de problemen bij de nieuwe schijf er ook nog zijn.

Ik hou jullie op de hoogte.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

reinoud

Citaat van: peter / degeluidsman op maart 17, 2012, 12:17:17
Hoi John,

Dat zou natuurlijk kunnen, ik heb hem zojuist terug gestuurd en hoop binnen een paar dagen een nieuw exemplaar te hebben.

Het viel me alleen op dat het juist bij twee exemplaren was met de mogelijkheid 2 en 3 D


Hoi Peter, ik heb hetzelfde probleem gehad bij blu-rays waar de 2D en 3D versie op 1 disc staan. Ik vermoed dat het niet ligt aan het schijfje, bij mij speelde het probleem ook bij 2 verschillende discs. Ik heb net een firmware update op de UD7006 gedaan en daarmee lijkt het probleem opgelost.

Groet,

Reinoud