Juni: PM7005 time! (Ik zie er al naar uit, en ik ben hier tevreden mee; voelt goed, doet goed!.) Gevoelsmatig spreekt deze versterker mij het meeste aan, niet alleen qua vermogen, maar ook qua prijs. Een PM8005 is qua vermogen het interessantst, maar qua prijs toch beduidend te hoog gegrepen. Een PM6006 is een mooie versterker, maar vind ik, een echte budgetversterker, die misschien te underpowered is voor mijn Harbeths. Dus een PM7005 vormt dus het (mooie) compromis tussen een PM6006 en een PM8005.
Tweedehands koop ik liever niet, tenzij het van een bekende van het forum is. MP is voor mij taboe. Alvorens ik mijn girocheckboek trek, neem ik eerst contact op met Marcel van H & C HiFi, om te vragen óf hij niet iets interessants aan inruilversterkers heeft staan, wellicht dat juist dan tweedehands wél interessant kan zijn. Maar het is nog juni, want dan pas heb ik mijn benodigde revenuen bij elkaar gespaard. Het budget zal om en nabij het benodigde bedrag voor een nieuwe PM7005 zijn (EUR 700,00). Kortom, het wordt inderdaad spannend de komende tijd!