Over foutcorrectie gesproken...
Deze zou bij de CD6005, net zoals bijvoorbeeld bij de CD5004, niet in de allerbeste handen zijn; zelfs kleinere krasjes en vingerafdrukken zouden al voor problemen kunnen zorgen. Nu ben ik al aan het zoeken naar een betere speler binnen mijn budget (€500,00) en ben daarbij gestuit op een zwarte Denon DCD1500AE van €499,00. Maar om Marcel van H&C niet rechts te passeren heb ik hem de kans gegeven om eventueel met een alternatief voor de CD6005 binnen mij budget te komen, het mag ook een jonge inruilspeler zijn, zolang hij maar zwart is of zwart genoeg is en geen buisjestechnologie aan boord heeft. Hierbij is mijn zoektocht naar de opvolger van de SA8003 weer enigzins geopend. Ik blijf vooralsnog de CD6005 een mooie en volwaardige opvolger vinden mits ik de huidige twijfels over de kwaliteit van de foutcorrectie niet zou hebben.
Ik heb Marcel inmiddels een PM gestuurt met mijn soelaas met mijn oorspronkelijke speler van keuze en hem aangeboden om allereerst hem de kans te geven om met een eventueel alternatief te komen of mijn twijfels weg te nemen, want dat laatste zou het beste alternatief zijn.
Tot zover; wordt vervolgd.