SL's set

Gestart door still life, november 15, 2010, 14:12:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: still life op juli 11, 2011, 13:37:42
Citaat van: jwx op juli 11, 2011, 13:26:55mmmmmmm als ik er 1 koop ook gelijk een receiver maar alles in stereo geen speakers romdom (denk ik)

just do it man..  :-D zo'n beul van vroegaah..  HB
mijn kot staat hier vol speakers die bijna nooit draaien, altijd maar stereo..  :yes:


CiteerMijn DVD SACD kan wel multichannel
denk dat die geeneens zoveel verschillend klinkt als een UD..  :wink:

CiteerHoor en lees steeds meer dat die UD5005 gewoon erg goed is met cd
:yes:  met de 6004 ging er precies 'iets' verloren analoog, de SR7005 kicks ass !  pompom

Zit ook te kijken naar de bijpassende SONY TA-VA 8es voor bij mijn DA converter processor de SONY SDP-90es


Met mijn mijn SACD DVD speler kan ik elk kanaal tunen met verschillende kabels heb geen Audyssy nodig  :-D



Alleen geen BR  :cry:

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

op naar een zonie set, evt met die speaker set hier

Sony SS-X90ED



HB
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 11, 2011, 14:29:15
op naar een zonie set, evt met die speaker set hier

Sony SS-X90ED



HB

zeer ondergewaardeerde speakers die 90ED

als het de Sony zou worden haal ik mijn 28mm mdf SONY ES SS-F7es bij me broer weer op krijgt hij de Piega's





Gemaakt door Canton
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: jwx op juli 11, 2011, 14:43:44
als het de Sony zou worden haal ik mijn 28mm mdf SONY ES SS-F7es bij me broer weer op krijgt hij de Piega's





Gemaakt door Canton

wtf, gewoon doen man !  8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Staan nog een paar mooie Es speakers op MP

Zoals deze bij Ruad 1000 euro




http://hifi-videowinkel.nl/ruadhifi/N_frame.html?http://hifi-videowinkel.nl/ruadhifi

Of op MP 150 euro

Of 4 stuks van de SS-B 5es voor 100 euro

http://link.marktplaats.nl/460010681

En in het hout de SS-B 5es voor 100 euro p/p

http://link.marktplaats.nl/444022045
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

Citaat van: still life op juli 11, 2011, 13:04:14
stereo gaat analoog, enkel de veel duurdere ud7006 heeft MC analoge outputs
multichannel hier dus via hdmi, goed genoeg..  :wink:

als bonus is de setting pure direct hierbij beschikbaar..  8-)





met deze jongens gisteravond op oorlogssterkte  pompom

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

ken het niet zal is gaan luisteren


ik gebruik altijd de gold cd van Audio's Audiophile

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

some eye-candy..



op de vento's



& achterop de SR, all nakamichi..



allemaal onzichtbaar..  clown1

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

zijn mooie pluggen  :yes:


als ik jouw was zou ik foto met de achterkant in een lijstje doen en ergens neerzetten   clown1


Ziet er strak uit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

dank je john,

4 mm krijg je niet/moeilijk onder die klemmen gedraaid, had er voorlopig reguliere banana's opgezet
 



maar dat kon beter/mooier & heb dan meteen de ganse hap (incl de surrounds) aangepakt 

ook veel handiger, je moet haast een kabouter zijn om dat allemaal mooi vast te klemmen..  :-D

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

JohnWx

Citaat van: still life op juli 20, 2011, 10:04:26
dank je john,

4 mm krijg je niet/moeilijk onder die klemmen gedraaid, had er voorlopig reguliere banana's opgezet
 



maar dat kon beter/mooier & heb dan meteen de ganse hap (incl de surrounds) aangepakt 

ook veel handiger, je moet haast een kabouter zijn om dat allemaal mooi vast te klemmen..  :-D

het leuke leuke stekkers maar je moet ze goed vastzetten en eigenlijk een zo strak mogelijke krimpkous erom heen doen en een beetje bison op de kabel en de plug
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

still life

aardig spul, die nak's..

met 2 schroefjes, alleen is 4 mm weer a/d krappe kant
de schroefjes kun je niet volledig indraaien & dan krijg je dat omhulsel er haast niet meer overheen..

maar looks good & alles zit goed vast zo, achterop de SR..  8-)
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

still life

Citaat van: joep op juni 23, 2011, 17:26:20
Vraag me af hoe lang het nog gaat duren voordat iemand het zal zien.


even een éminence grise hier citeren..   :angel:
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

drees62

zeg dan dat het een quiz is:

bi-wire
4 mm2 op laag
2,5 mm2 op hoog