Levertijd Marantz SA-11S2?

Gestart door Sparky, oktober 02, 2010, 22:26:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

renes59

Ik zie dat je uit omgeving Delfzijl komt, misschien is de een reisje naar Emmen de moeite waard. Daar zit Musifoon, goede zaak met veel kennis van zaken. Hebben Marantz in hun assortiment. Zag ook dat je B&W hebt, hebben ze daar ook, kun luisteren naar wat je hebt of denkt aan te schaffen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Sparky

#16
Citaat van: renes59 op oktober 08, 2010, 13:42:06
misschien is de een reisje naar Emmen de moeite waard. Daar zit Musifoon, goede zaak met veel kennis van zaken.

Deze winkel kende ik nog niet. Bedankt! Ik zal zeker bij Musifoon langs gaan. Het persoonlijk contact vind ik prettiger dan via internet/email een apparaat kopen.
Van Correct wel een hele mooie aanbieding gehad voor een SA11-S2. Nadeel is de afstand, ben ik het prijsvoordeel kwijt aan benzine (nou ja, bijna).

Pjotr27

Probeer een Marantz KI Pearl te kopen, is beter dan de SA-11S2 en ook dan de SA-15, qua prijs zit hij er tussenin.
Er zijn er nog een stuk of 20 hoorde ik pas...
Op www.stereophile.com staan test`s van zowel de SA-11S2 en de KI Pearl.

Sparky

Citaat van: Pjotr27 op oktober 08, 2010, 21:51:00

Probeer een Marantz KI Pearl te kopen


Wat het verschil is tussen de SA-KI Pearl en de SA-11S2 weet ik niet. De SA-KI Pearl heb ik alleen maar in een luisterruimte van een winkel gehoord. De SA-KI Pearl klonk inderdaad goed. De SA-11S2 heb ik thuis kunnen beluisteren. Zo ook tot de conclusie gekomen dat de SA-11S2 erg veel beter is dan de SA-15S1 die ik had.
Nadeel van de SA-KI vind ik de kleur: de kleur van mijn PM-11S1 is goud. En behalve het oor wil het oog ook wat.

Voor wat betreft de prijs: de aanbieding die ik van Correct heb gekregen is heel interessant. Ik overweeg zelfs om morgenochtend naar Rotterdam te gaan.

Mexicaanse Hond

Citaat van: Sparky op oktober 08, 2010, 16:03:10
Van Correct wel een hele mooie aanbieding gehad voor een SA11-S2. Nadeel is de afstand, ben ik het prijsvoordeel kwijt aan benzine (nou ja, bijna).
Gewoon op laten sturen.

Sparky

Ik had vandaag toch niets beters te doen: ik heb de SA-11S2 bij Correct opgehaald. Vroeg in de auto en even na openingstijd stond ik in de winkel. Op de terugweg nog even langs Assen gereden om bij Boelman & de Raaf te kijken. Tot mijn verbazing hebben ze daar opheffingsuitverkoop. Uiterlijk halverwege november moet alles weg zijn vertelde Johan Boelman (de eigenaar).


lo

ik zie bij hen de SA11-S2 voor 3000 euro staan. Ligt dit in de buurt van wat je bij correct hebt moeten betalen of hadden zij een betere prijs?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

minguel

Ik was vandaag bij MM in Amsterdam, zowel de PM11-S2 als de SA11-S2 € 2555 per stuk (demo model).

Volgens mij geen gekke prijs.

Set 1 (woonkamer):
Marantz PM11 S2 - NA8005 - Dynaudio FOCUS 220 - REL S3

Set 2 (zolder):
SR8002 - NA6005 - JBL750

Sparky

Citaat van: lo op oktober 09, 2010, 22:02:54

ik zie bij hen de SA11-S2 voor 3000 euro staan. Ligt dit in de buurt van wat je bij correct hebt moeten betalen of hadden zij een betere prijs?


Ik was bij Correct 100 euro duurder uit, maar dat was incl. XLR-interlinks (en geen plank en/of demo model).
Het model bij Boelman is zilver kleurig en een demo model.


Citaat van: minguel op oktober 09, 2010, 23:51:44

Ik was vandaag bij MM in Amsterdam, zowel de PM11-S2 als de SA11-S2 € 2555 per stuk (demo model).

Volgens mij geen gekke prijs.


Dat is een hele mooie prijs.

WimPeu

Citaat van: Sparky op oktober 09, 2010, 21:32:01
Op de terugweg nog even langs Assen gereden om bij Boelman & de Raaf te kijken. Tot mijn verbazing hebben ze daar opheffingsuitverkoop. Uiterlijk halverwege november moet alles weg zijn vertelde Johan Boelman (de eigenaar).

Ze hebben ook nog een winkel in Leeuwarden dus wat niet weg is in november gaat dan daar heen.

Toch wel jammer,heb daar veel spulletjes gekocht.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

joep

Citaat van: Sparky op oktober 09, 2010, 21:32:01
bij Boelman & de Raaf te kijken. Tot mijn verbazing hebben ze daar opheffingsuitverkoop. Uiterlijk halverwege november moet alles weg zijn vertelde Johan Boelman (de eigenaar).



Sign o' the Times

renes59

Citaat van: WimPeu op oktober 10, 2010, 08:06:29
Ze hebben ook nog een winkel in Leeuwarden dus wat niet weg is in november gaat dan daar heen.

Toch wel jammer,heb daar veel spulletjes gekocht.
Ze waren ook eigenaar van Muziekhuis Vink in Groningen, deze gaat ook dicht. Dan kan ik mij haast niet voorstellen dat Leeuwarden open blijft.
Muziekhuis Vink was een bekend adres voor bladmuziek en klassieke muziek met daarbij de betere hifi.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Martin

Gefeliciteert met je aankoop van de SA11-S2, ik heb hem zelf ook pas gekocht. Ik had hiervoor ook de SA15-S1 de 11S2 is toch wel een flinke stap voorwaards.

Toch wel grappig om te lezen wat de winst marges zijn op de hifi apparatuur. Ik had hem zelf nieuw in de doos bij correct voor 2599,- gekocht. Was wel een tijdelijke aanbieding maar toch.....
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

Musicman

#28


Hoi Sparky.

Er zijn bij dit soort componenten altijd wel (grote) prijsverschillen.
Vaak zijn het demo modellen, en het is dan maar net hou jij je erbij voelt.

Ikzelf heb een mooie speler overgenomen van een forumlid, wat zuinig met z'n spullen omgaat.
Maar in jouw geval zou ik hetzelfde hebben gedaan........iets meer kwijt en gewoon nieuw.

Je hebt een heel mooie speler in huis gehaald, en hoop dat je er veel plezier van hebt!!!

Geniet ervan!

PS: de speler komt pas na 100uur spelen echt goed tot z'n recht, dus geef hem de tijd...
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Martin

Citaat van: Musicman op oktober 10, 2010, 13:19:03

Hoi Sparky.

Er zijn bij dit soort componenten altijd wel (grote) prijsverschillen.
Vaak zijn het demo modellen, en het is dan maar net hou jij je erbij voelt.

PS: de speler komt pas na 100uur spelen echt goed tot z'n recht, dus geef hem de tijd...

Een verschil van 1400,- op de prijs wat normaal ervoor gevraagd wordt is toch wel heél erg véél. Maargoed de salaris voor de verkopers en de huur moet ook betaald worden ;)


@Sparky, welke XLR kabels heb je erbij gekocht (Supra?)
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok