Hallo allemaal;
Toen ik jong en onbedorven was had ik een set van Marantz waar ik heel tevreden mee was behalve dat ik niet boven de muziek van mijn vader uit kwam
Maar toen kwam er een vrouw op mijn pad en in het eerste huis waar we in woonde had ik nog de mogelijkheid om te genieten van de Marantz maar we kochten daarna een huisje die te klein was om de boxen te plaatsen. Nu hebben we een groter huis gekocht en kan ik weer een stereo neer zetten die ik dan ook vol uit kan zetten. Omdat ik zeer tevreden was over mijn Marantz wil ik graag weer dat merk in huis halen maar omdat ik al 15 jaar niet echt daar naar heb gekeken weet ik niet wat ik nu zou moeten kopen.
Nu loop ik te denken aan een Blu-Rayspeler, aangezien die ook dvd's en cd's kan afspelen, en een stereo receiver waarbij ik dan alleen voor de stereo wil gaan dus geen 5.1 of 7.1 geluid aangezien ik daar van niet de meerwaarde zie/hoor.
Nu is dus de vraag of julllie mij willen adviseren welke componenten ik dan zou moeten nemen met boxen.
Bedankt vast voor het lezen;
Arjan
P.S. Sorry als ik niet zo snel terug reageer maar ik ben ook druk met het verbouwen van dat grotere huis.