De set van sdijk

Gestart door sdijk, juli 22, 2010, 13:16:10

Vorige topic - Volgende topic

sdijk

Citaat van: Tigger op juli 30, 2010, 00:53:58
Nice! Ben benieuwd naar foto's bij daglicht ;) :)

Ook een Pooh liefhebber?  :-D

Dan maar weer een update :-D En nee ik ben absoluut geen fan van Pooh en dergelijke maar tja dat krijg je met samenwonen dan mag je niet alles meer beslissen :no: maar zolang mijn schilderij mag blijven hangen hoor je mij niet klagen clown1

Maar nu dan de Foto´s waar het echt om gaat

Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800
Philips 46PFL8606 3d led TV
Connected by Monster cable

Marantz 81

Mooie set hoor  :yes: geniet ervan  pompom

voordeel van die focal,s is dat ze vrij makkelijk aan te sturen zijn ,denk zelf dat je geen subwoofer nodig hebt met een PM8003 erbij  aangezien je front speakers al behoorlijk diep gaan  byebye

xander32

Mooie set hoor en Focal is betreft prijs-kwaliteit echt een toppertje.

Geniet er van. hello

Sander.

sdijk

Na de inbraak in mijn woning afgelopen zaterdag is de set iets minder compleet geworden...

"Gelukkig" staat mijn reciever bij Marantz ter reperatie en hadden de inbrekers waarschijnlijk geen idee wat het zo ongeveer waard was, want alleen de playstation en andere kleine spullen waren verdwenen.... ook de HDMI kabel hebben ze gelukkig achter gelaten :-D
Al had de politie wel het idee dat ze gestoord waren ook hadden ze mijn bank alvast naar voren geschoven om de achterspeakers van een nieuwe eigenaar te laten wisselen :x

Nu gaat het gezeur van de bonnetjes beginnen frusty
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800

WimPeu

Eigenlijk moet je je een beetje beledigd voelen dat ze je set gewoon laten staan.... :-o

Nu zonder dollen. Het is toch te gek voor woorden dat zulke mensen bestaan, gewoon naar binnen en jatten maar. violent1
Geeft ook altijd zo'n raar gevoel als je later gewoon thuis zit en beseft dat dat soort mensen bij je binnen waren. Mijn zus heeft zelfs een keer zo'n low life betrapt en schrok zich zowat dood, die vent vluchte via de slaapkamer weg. Ze heeft toen zeker een week bij mijn ouders geslapen.

Sterkte!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

mars

Citaat van: sdijk op november 10, 2010, 21:36:12
Na de inbraak in mijn woning afgelopen zaterdag is de set iets minder compleet geworden...

"Gelukkig" staat mijn reciever bij Marantz ter reperatie en hadden de inbrekers waarschijnlijk geen idee wat het zo ongeveer waard was, want alleen de playstation en andere kleine spullen waren verdwenen.... ook de HDMI kabel hebben ze gelukkig achter gelaten :-D
Al had de politie wel het idee dat ze gestoord waren ook hadden ze mijn bank alvast naar voren geschoven om de achterspeakers van een nieuwe eigenaar te laten wisselen :x

oi,

K.U.T. van die inbraak.

Maar er waren toch ook onvervangbare sieraden weg , en die lammycoat van 2000 euro. oja er was toch ook een eveloppe met cash geld weg ( je weet wel seeds wat weggelegd voor de vakantie) enz enz ;-) ;-)

Oke je spectral set was wel ouder dan 5 jaar , maar dan geven ze toch nog een standaard percentage!!!............................................euuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh heb ik van horen zeggen hoor.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: sdijk op november 10, 2010, 21:36:12

bonnetjes hoeft niet

jij bent voor een bepaald bedrag verzekerd met audio

bonnen maken het wel makkelijker

foto's helpen ook mits ze die hebben laten liggen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

sdijk

Het lolliestoklige is dat ze voornamelijk kleine dingen hebben meegenomen waaronder een stapel blue ray disc waarvan ik de bonnetjes niet heb bewaard je kunt deze immers toch niet meer inruilen en ik betaal ze ook contant verder is de Ipod weg de PS3 + spellen nitendo DS + spellen de Wii spellen de Wii zelf hebben ze laten staan even als de 2 flatscreens al stonden ze klaar voor vertrek, mijn paspoort en het spaarvarken.
Ook een klein bedrag contant geld is weg 100 euro opgeteld voor ruim 2000 euro in een tas verdwenen.

De meeste zeiden ook je moet veel meer claimen zeg dat je stereo weg is bla bla bla maar tja ik ben er weer te eerlijk voor.... Ik heb ook nooit wat hoeven claimen bij de verzekering. hopen dat het ook beloond word met uitkeren door de verzekering.
Ook heb ik een aardig bedrag uit de muur gehaald waarvoor ik zelfs de bank heb moeten bellen de dag er voor dus had ik ook eventueel kunnen aantonen dat er inderdaad veel cash in huis zou kunnen zijn. (wat overigens niet meer het geval was) Zie topic aankoop nieuwe aanwinst op de dag van de inbraak frusty
Maar ik blijf zeggen eerlijkheid duurt het langst dus daar begin ik gewoon niet aan!

Ik zie het maar zo het zijn maar spullen alhoewel mijn vriendin het hier wat moeilijker mee heeft omdat er een vreemde in huis is geweest.
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800

Niber

Als verzekering niet moeilijk kom je over het materiaal wel weer heen...

Maar iemand in je huis die je er niet in wilt hebben, lijkt me verschrikkelijk!!

Succes met de afhandeling.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

sdijk

Ook ben ik er trouwens achter gekomen dat mijn verzekering maar een bepaald bedrag dekt voor de electronica omdat bij ons appartement alles niet voldoet aan het politie keurmerk.
Ik zou alles terug kunnen krijgen mits het was meegenomen als ik wel voldeed aan dit keurmerk.
Mijn Advies voor de rest is dit ook te checken bij jullie verzekering! zonder keurmerk was de dekking voor alle electronica 7500 euro!! dat is voor de meeste niet veel als ik al bekijk wat alleen mijn stereo heeft gekost shutup
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800

Marantz 81

aan de honden moet ze ze voeren zulke mensen  :x   shutup

succes met he afhandelen ,en Idd Eerlijkheid duurt het langst  notworthy  :wink:

lo

stupid

Helemaal mee eens!!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sdijk

Kleine aanpassing de SR6004 word vervangen door de SR6005 hello

Ik heb namelijk zoveel problemen met de SR6004 gehad dat ze hebben besloten een vervanging aan te bieden  :-D

Moet me alleen nog even inlezen in de verschillen heb hem namelijk ook nog niet binnen deze is besteld HB

O ja de PS3 is ondertussen ook vervangen door een nieuwere versie na de inbraak..
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800

Niber

Hoe is het afgelopen met de schade afhandeling?

Netjes dat je nu de SR6005 hebt gekregen.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

sdijk

ik heb hem nog niet maar ik kan niet wachten op de  nieuwe reciever.
Ik heb niet echt grote verschillen gevonden behalve dat ik er 300 euro bij moet leggen clown1 en dan een apperaat heb die wel werkt :-D althans dat hoop ik 8-)

De schade voor mijzelf viel wel mee eigenlijk.
Ik heb niet alles terug gekregen maar toch zeker 70% en net voor de kerst dus alles was ook nog eens in de aanbieding... en uiteraard weer alles met garantie dus ik mag niet klagen al blijft het wel vervelend violent1
Marantz SR6005
Marantz CD5003
Marantz BD5004
Focal chorus 826V
Focal chorus CC800V
Focal chorus SR800V
Focal chorus SW800