Het lolliestoklige is dat ze voornamelijk kleine dingen hebben meegenomen waaronder een stapel blue ray disc waarvan ik de bonnetjes niet heb bewaard je kunt deze immers toch niet meer inruilen en ik betaal ze ook contant verder is de Ipod weg de PS3 + spellen nitendo DS + spellen de Wii spellen de Wii zelf hebben ze laten staan even als de 2 flatscreens al stonden ze klaar voor vertrek, mijn paspoort en het spaarvarken.
Ook een klein bedrag contant geld is weg 100 euro opgeteld voor ruim 2000 euro in een tas verdwenen.
De meeste zeiden ook je moet veel meer claimen zeg dat je stereo weg is bla bla bla maar tja ik ben er weer te eerlijk voor.... Ik heb ook nooit wat hoeven claimen bij de verzekering. hopen dat het ook beloond word met uitkeren door de verzekering.
Ook heb ik een aardig bedrag uit de muur gehaald waarvoor ik zelfs de bank heb moeten bellen de dag er voor dus had ik ook eventueel kunnen aantonen dat er inderdaad veel cash in huis zou kunnen zijn. (wat overigens niet meer het geval was) Zie topic aankoop nieuwe aanwinst op de dag van de inbraak
Maar ik blijf zeggen eerlijkheid duurt het langst dus daar begin ik gewoon niet aan!
Ik zie het maar zo het zijn maar spullen alhoewel mijn vriendin het hier wat moeilijker mee heeft omdat er een vreemde in huis is geweest.