Citaat van: WimPeu op september 28, 2010, 23:55:22
Ik wil je niet flauw maken ofzo maar de AV-8003 kan echt geen 3D materiaal door geven hoor....
Tsja, nu wil ik natuurlijk niet een betweter zijn, en al helamaal niet op mijn derde dag op dit mooie forum. Maar de AV-8003 kan het echt wel. De onderbouwing:
- Paul H. van Marantz zei me dit afgelopen maandag.
- Zoals ik al zei, kleine test in de winkel.
- ik ben nu al twee dagen zoet met alles neerzetten e.d. En speciaal voor jou (ook omdat ik na het lezen van je post 30 min. geleden het een beetje warm kreeg hahaha) heb ik m'n PS3 even aangesloten op de8003 met een goede hdmi kabel, en de 8003 weer op m'n tv met wederom een goede hdmi kabel. In m'n PS3. Heb ik de 3D blu ray versie van monster house gedaan. Tv geeft aan 3D content geidentificeert, en gewoon 3D beeld hoor.
Conclusie: av-8003 geeft 3D content door. Als je nog niet overtuigd bent moet je maar langs komen om het zelf te zien, ik woon vlakbij goes .
(edit: gisteravond (nacht) heb ik het zonder geluid getest om niet iedereen wakker te maken hier. Vanochtend heb ik dit eerst even gedaan. Wat blijkt? Met 3d content doet het geluid het niet. Al ik mijn ps3 gelijk in mijn tv stop dan krijg ik het geluid wel over mijn tv luidsprekers, en als ik hem daarna weer in de AV-8003 stop dan is het geluid weer weg (ook op de luidsprekers van de tv) blijkbaar haalt hij ergens het geluid weg. Het ziet ernaar uit dat ik toch een beetje teleurgesteld ga raken, eerst nog maar weer eve op onderzoek uit. (eerst even kijken of er een update of zo voor de AV is.) wordt vervolgt.
edit 2, zojuist met marantz gebeld, iedereen is op een beurs vandaag, ik wordt terug gebeld. Nu ben ik van nature erg ongeduldig aangelegd en mijn Engels is prima, dus ik heb maar naar Marantz Ierland gebeld. Die meneer wist me te vertellen dat het ook niet kon. (3d op av8003) na mijn verhaal verteld te hebben zei hij dat het ook al eens gelukt was met ik dacht de sr6004 en een Samsung set. Hij had nog niet gehoord dat het ook bij Sony kon. Ik heb hem verteld dat ik van Paul H. had gehoord dat het wel kon. Daarna had hij Richard vd A. gebeld. Richard zei onofficieel dat het met bepaalde kabels en speler moet lukken. Die kerel in Ierland was in ieder geval behoorlijk "exited" omdat dit allemaal nieuw was voor hem. Vanmiddag kan ik die Richard even terugbellen omdat hij nu bij een klant is. Im ben benieud. In het ergste geval gaat de 8003 weer terug naar de winkel en wacht ik op de av/mm7005. wordt wederom vervolgt.