Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

renes59

Ik weet niet waar ze kijken, ik moest maar even weg, ze hadden geen behoefte aan commentaar. Ach het is net een audioforum.  :-D
Heb gevraagd, Next Top Model, inderdaad niets voor mannen.
Nu komt Otis Rush voorbij met So Many Roads, So Many Trains.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Die top models zijn juist wel iets voor mannen, dacht ik.
Je vrouw en dochters weten in ieder geval hoe ze ermee om moeten gaan.  :-D
Hier staat De Frits Landesbergen Big Band op.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Valt niet mee hoor 3 vrouwen die het meestal met elkaar eens zijn. :-D
Het laatste nummer van de cd, Jimmy Reed met Big Boss Man. Cd nummer 4 kan erin.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

renes59

Audiofora zijn een goede uitlaatklep. :yes:
Net Freddy King, nu Junoir Parker met Drivin' Wheel.

Marantz 81

Mexicaanse Hond

Ik hoorde net het thema van Turks Fruit op die CD van Frits Landesbergen. Zijn er toevallig nog mensen die naar het Metropole Orkest gaan met muziek van Rogier van Otterloo? Toots komt ook een moppie blazen.
Donderdagavond zijn ze in Muziekcentrum Leidsche Rijn.

JohnWx

Citaat van: f.luisteraar op maart 07, 2011, 21:19:30
Ik hoorde net het thema van Turks Fruit op die CD van Frits Landesbergen. Zijn er toevallig nog mensen die naar het Metropole Orkest gaan met muziek van Rogier van Otterloo? Toots komt ook een moppie blazen.
Donderdagavond zijn ze in Muziekcentrum Leidsche Rijn.

Had wel een uitnodiging als VIP maar moet darten
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pietjepc

Power of the night van Savatage draait zijn rondjes HB
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

renes59

Hier nu: Paul Butterfield Blues Band met I've Got A Mind To Give Up Livin'.

renes59

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

John D

Jimi Hendrix Experience "Are You Experienced" (Stereo), klinkt heerlijk op vinyl.

John

Niber

Renee59: wat voor versterker heb je? Ik zie allemaal mooie buisjes...
Kan zijn dat ik het al eens eerder heb gevraagd, maar dan ben ik het weer vergeten... redface
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

MadVillain