Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp) Part 2

Gestart door WimPeu, april 30, 2010, 18:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 26, 2011, 22:29:01
Hoe doet ie dat live?? Dus eigenlijk toch koortjes met een beetje PC...en Amstel... :-D
Alsof Queen niet aan dubbing deed.  :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Citaat van: WimPeu op mei 26, 2011, 22:29:01
Hoe doet ie dat live?? Dus eigenlijk toch koortjes met een beetje PC...en Amstel... :-D
Niet ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op mei 26, 2011, 22:30:32
Alsof Queen niet aan dubbing deed.  :-D

Ja maar daar werd het ook gewoon koortjes genoemd. Nu zijn het koortjes maar je mag het opeens geen koortje meer noemen.

Waar je je al niet druk over kunt maken. Zie het zelf als een positief iets. Heb nl niks anders om me druk over te maken... :-)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: Maurice op mei 26, 2011, 22:14:04
Mooi, kun je daarna deze proberen:

http://www.youtube.com/watch?v=V-FuQm9O4wE

Zou het top vinden als je ze volledig beluisterd en daarna een oordeel geeft. Het is niet je genre....
Ik vind dit dus plezanter om naar te luisteren. Heb je mijn Yessongs die ik gepost heb niet gezien. Ik ben zeker ook een liefhebber van het stevigere werk, hoor.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Maurice

Citaat van: f.luisteraar op mei 26, 2011, 22:33:45
Heb ik gedaan. Lekkere muziek, maar een beetje tam.
Dan die andere die ik postte.

Overigens is dit een mega goede cd, zoek de andere nummer van guilt machine maar eens op. Album moet eigenlijk in zijn geheel beluisterd worden.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: f.luisteraar op mei 26, 2011, 22:36:07
Ik vind dit dus plezanter om naar te luisteren. Heb je mijn Yessongs die ik gepost heb niet gezien. Ik ben zeker ook een liefhebber van het stevigere werk, hoor.
HB
Van Anathema heb ik meerdere cd´s, de latere werden wat progressiever en vrolijker.
Yes is ook lekker  HB
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: WimPeu op mei 26, 2011, 22:34:02
Ja maar daar werd het ook gewoon koortjes genoemd. Nu zijn het koortjes maar je mag het opeens geen koortje meer noemen.

Waar je je al niet druk over kunt maken. Zie het zelf als een positief iets. Heb nl niks anders om me druk over te maken... :-)
Van mij mag je, ik gooi de cd morgen sowieso in de auto  HB
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 26, 2011, 22:34:02
Ja maar daar werd het ook gewoon koortjes genoemd. Nu zijn het koortjes maar je mag het opeens geen koortje meer noemen.

Waar je je al niet druk over kunt maken. Zie het zelf als een positief iets. Heb nl niks anders om me druk over te maken... :-)
Rustig maar Wim, ik maak me ook nergens druk om. Ging alleen maar op die muggenzifter van een Maurice in.  :-P :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

#1933
Dat "je druk maken" sloeg niet op jou maar op mezelf... :wink:  :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.