,
WAAAAAHAAAT..........ZZZZZEGGGG.....JUUUHHHH
:gaap:HAHAHAHA.
Dit doet me denken , aan een tijdje terug in een bar hier in het centrum.
Ik zit dus met vrienden aan de bar .
Komt er een vent binnen ( heeeeeele grote lompe vent) en die liep te mopperen , enfin hij ging ook zitten en bestelde een bier.
En 6 bier later was die nog steeds aan het mopperen , maar het was van een afstand niet te verstaan ( en wij waren ondertussen nieuwsgierig naar die figuur geworden)
Nou als je mij een beetje kent , weet je dat ik op een bepaald ogenblik gewoon erop afstap en aan de beste man gewoon gevraagd ; meneer, ik wil niet brutaal zijn , maar mijn vrienden en ik zijn benieuwd waarom u zo boos bent.
Hahaha begint die man tegen me te praten ( met bijna een zelfde stem en tempo van stoffel de schildpad) .
En hij zei tegen me; IIIIIKKK .........BBEN......... ZO.....BOOHOOS ......OMDAT ..IK EEN... BOETUH ..HEB ..GEHAD..........
/ Toen was het een tijdje stil. Waarop ik toen ook nog vroeg ; en waarom , wat voor boete dan meneer?
Zegt die man tegen me ( en weer met die heeeeeeeeeeele langzame en lijzige stem) IK.....HEB EEN ...BOETUUUUH .....VOOOR EEN SNELHEIDS OVERTREDING
waaaaaaaaaaaahahaha je het er bij moeten zijn , toen wij dat antwoord hoorde, en toen weer naar die vent keken daarna elkaar aankeken ,zijn we met ze alle een partij in de slappe lach geschoten , was niet normaal meer.