Marantz forum bij MIJ wel heel erg traag.

Gestart door mars, februari 04, 2010, 19:36:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mars

Oi,

Ik heb hier al een tijdje in meer of mindere mate last van.

Maar ik heb tegenwoordig best vaak dat het openen van een topic zeker zo'n 3 tot 4 minuten duurt :?

En een ander dingetje is; als ik een PM aan het typen ben , dan schiet de pagina na de eerste 5 regels ofzo steeds helemaal naar boven , en dan moet ik naar beneden scrollen om te kunnen zien wat ik heb getypt nopompom  ( hahaha oke ook een manier van blind typen clown1)

Hebben nog meer mensen soortgelijke dingen?
Ik kan me niet voorstellen dat het aan mijn PC ligt , deze is helemaal up to date en ook helemaal schoon.
Met andere sites cq fora heb ik hier geen last van.......neeeeee is niet waar er is nog 1 forum waar ik het zelfde bij heb. Maar voor de rest niet.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

xander32

 stupid


Hier net zo.
Andere sites probleemloos alleen ons Marantzforum doet vreemd, traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggg..



Sander.

dmeerpa

Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Mexicaanse Hond

Het forum is vandaag inderdaad een beetje traag, maar geen laadtijden van 3 a 4 minuten hier.

mars

oi,

Het lijkt ook wel of het trager gaat :| , ik heb na het lezen van de post van mexicaanse hond in dit topic, de antwoord knop ingedrukt en het duurde 4 minuten en 23 seconden voor dat ik een leeg blad had en kon typen, nu staan ook nog niet alle smileys op een rijtje.

Zal wel iets bij de ''leiding'' zijn dus, pffffff gelukkig maar , ik zag mezelf alweer met m'n pc onder de arm , naar de pceejen dokter gaan.

Maar ja vroeger was er ook eens zoiets , en dat had de ''TOP"" zo weer geregeld :wink:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

BernHardN

HHHIIIIIEEEEEErrrrrr OooooooooooK  EEEErg TraaaaaaaaaaG............. nopompom   :zzz:

joep


MadVillain

Supersnel hier!

Via de iPhone/werk en thuis. Allen sjnel!

mars

#9
 stupid,


WAAAAAHAAAT..........ZZZZZEGGGG.....JUUUHHHH :? :gaap:HAHAHAHA.

Dit doet me denken , aan een tijdje terug in een bar hier in het centrum.

Ik zit dus met vrienden aan de bar .
Komt er een vent binnen ( heeeeeele grote lompe vent) en die liep te mopperen , enfin hij ging ook zitten en bestelde een bier.
En 6 bier later was die nog steeds aan het mopperen , maar het was van een afstand niet te verstaan ( en wij waren ondertussen nieuwsgierig naar die figuur geworden)
Nou als je mij een beetje kent , weet je dat ik op een bepaald ogenblik gewoon erop afstap en aan de beste man gewoon gevraagd ; meneer, ik wil niet brutaal zijn , maar mijn vrienden en ik zijn benieuwd waarom u zo boos bent.

Hahaha begint die man tegen me te praten ( met bijna een zelfde stem en tempo van stoffel de schildpad) .
En hij zei tegen me; IIIIIKKK .........BBEN......... ZO.....BOOHOOS ......OMDAT ..IK EEN... BOETUH ..HEB ..GEHAD.......... :-) / Toen was het een tijdje stil. Waarop ik toen ook nog vroeg ; en waarom , wat voor boete dan meneer?
Zegt die man tegen me ( en weer met die heeeeeeeeeeele langzame en lijzige stem) IK.....HEB EEN ...BOETUUUUH .....VOOOR EEN SNELHEIDS OVERTREDING :schater:

waaaaaaaaaaaahahaha je het er bij moeten zijn , toen wij dat antwoord hoorde, en toen weer naar die vent keken daarna  elkaar aankeken ,zijn we met ze alle een partij in de slappe lach geschoten , was niet normaal meer.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

oi



nou dat is dan alweer geregeld , want nu is het forum weer sneller dan dat ik hem ooit gehad heb :?


Enfin mars weer blij :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Maurice

Geen idee, maar als jullie iets merken qua vertraging, aub hier posten met tijdstip erbij.
Dan kan ik dit doorgeven aan de webhoster.

Edit:

Ik zie net in de webhoster control panel het volgende bericht:

CiteerSinds 16.00 vanmiddag liggen de nedlinux racks onder vuur van een DDOS aanval.
We zijn dan ook druk in de weer met onze ISP XS4All om dit te stoppen.
Momenteel wordt er al een ip adres gefilterd, maar dat heeft nog niet het gewenste resultaat.
We zijn dan ook nog druk bezig met uit te zoeken waar het probleem exact ligt.

Tot die tijd is alles beduidend trager.
Traagheid klopt dus, maar lijkt nu al wel opgelost te zijn?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

mars

Citaat van: Maurice op februari 04, 2010, 21:04:57
Geen idee, maar als jullie iets merken qua vertraging, aub hier posten met tijdstip erbij.
Dan kan ik dit doorgeven aan de webhoster.

Edit:

Ik zie net in de webhoster control panel het volgende bericht:
Traagheid klopt dus, maar lijkt nu al wel opgelost te zijn?



yep lijkt nu idd al weer opgelost. notworthy
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

lo

Citaat van: mars op februari 04, 2010, 20:42:55
stupid,


WAAAAAHAAAT..........ZZZZZEGGGG.....JUUUHHHH :? :gaap:HAHAHAHA.

Dit doet me denken , aan een tijdje terug in een bar hier in het centrum.

Ik zit dus met vrienden aan de bar .
Komt er een vent binnen ( heeeeeele grote lompe vent) en die liep te mopperen , enfin hij ging ook zitten en bestelde een bier.
En 6 bier later was die nog steeds aan het mopperen , maar het was van een afstand niet te verstaan ( en wij waren ondertussen nieuwsgierig naar die figuur geworden)
Nou als je mij een beetje kent , weet je dat ik op een bepaald ogenblik gewoon erop afstap en aan de beste man gewoon gevraagd ; meneer, ik wil niet brutaal zijn , maar mijn vrienden en ik zijn benieuwd waarom u zo boos bent.

Hahaha begint die man tegen me te praten ( met bijna een zelfde stem en tempo van stoffel de schildpad) .
En hij zei tegen me; IIIIIKKK .........BBEN......... ZO.....BOOHOOS ......OMDAT ..IK EEN... BOETUH ..HEB ..GEHAD.......... :-) / Toen was het een tijdje stil. Waarop ik toen ook nog vroeg ; en waarom , wat voor boete dan meneer?
Zegt die man tegen me ( en weer met die heeeeeeeeeeele langzame en lijzige stem) IK.....HEB EEN ...BOETUUUUH .....VOOOR EEN SNELHEIDS OVERTREDING :schater:

waaaaaaaaaaaahahaha je het er bij moeten zijn , toen wij dat antwoord hoorde, en toen weer naar die vent keken daarna  elkaar aankeken ,zijn we met ze alle een partij in de slappe lach geschoten , was niet normaal meer.

:schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Tav het verhaal van mars mbt typen in het "venster" heb ik hetzelfde probleem. Zowel bij PM of de normale posts doe je dit in je type venster. Als dit vol is en je naar beneden en boven kunt scrollen, verschuift het venster inderdaad telkens weer naar boven en zie je de regels die buiten het venster vallen niet. Dan moet je weer naar beneden scrollen. Zolang je typt kun je zien wat je doet, maar zodra je stopt schuift ie weer weg. Hinderlijk als je, zoals ik, wel eens lang van stof bent.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.