Menu setup SR 5003

Gestart door USRonald, januari 29, 2010, 22:21:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

USRonald

Ik was al verder gegaan, en nu krijg ik alleen nog de opties auto en ana..... HDMI zit er niet meer bij.

Zucht.... wat heb ik nu weer gedaan? :x :-)

Voor de duidelijkheid; de HDMI kabel naar de TV zit niet in 1, maar in HDMI out. Als ik 1 doe (daar staat namelijk tv bij) krijg ik helemaal niets door, zelfs geen menu.

Ik hoor het wel, ga nu maffen. Morgen weer een dag! En dan moet het eigenlijk wel draaien HLP :-D :wink:

Vlearmoes

klopt   je kunt maar 3x hdmi gebruiken   tv dvd vcr   daarna niet meer   het worden idd digitale of analoge ingangen!

Meestal is vcr ook auto/analoog en dss hdmi


maar waarom gebruik je de 1ste hdmi ingang (tv) niet voor de ontvanger ?  ; is overzichtelijk op AB tv toets
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

xander32

Citaat van: USRonald op januari 29, 2010, 23:36:42
Ja, had ik al gedaan.... hij doet het rechtstreeks op de tv prima. Dat deed ie trouwens al 1,5 jaar, maar dan op een gewone buis tv.

Vanavond nieuw gekocht bij Boxxer in W'swijk voor 30 euro per stuk... ik mag er van uit gaan dat die goed zijn. Nieuw uit verpakking.
Dat geeft geen garantie :wink:. Maar hoogst waarschijnlijk staat er net een klein dingetje niet goed in de set-up waar je overheen kijkt ...


Groet,

Sander.

USRonald

Goedemorgen mannen,

Allereerst bedankt aan Vlearmoes en Xander32 (resp. Theo en Sander) voor hun aanbod. Als 1e aanbod Theo gebeld vanmorgen en de set-up doorgenomen. We hebben het aan de praat, waarvoor dank! In de nu-setup is er alleen een optische kabel bijgekomen tussen KPN kast en Receiver. DVD gaat via HDMI naar de tv. Geluid komt dus nu apart naar de receiver die dus alleen aanhoeft voor films, dvd en als ik dat wil. Mijn vrouw vindt het geluid van de tv wel acceptabel dus kan er ook gewoon puur tv gekeken worden.
Het was dus eigenlijk niet moeilijk..... :lol: :wink:

Theo, bedankt voor de speciale aandacht en hulp. Dat wordt zeker zeer gewaardeerd! pompom pompom pompom Sander, ook bedankt voor je aanbod!

Ik ga verder met aansluiten en inrichten/inregelen van de set!

Grtz, Ronald.