Fritz verlaat hier net mijn domicilie, mij in opperste staat van verbazing achterlatend.... Wat een kleine tweak al niet vermag te doen...
Eerst hebben we mijn luidsprekers naar voren gehaald en dat gaf een enorme verbetering qua ruimtelijkheid. Dat een speaker ruimte nodig heeft dat weet ik, maar dat het zoooooveel voor de ruimtelijkheid van het geluid kon doen....
En toen de tweede tweak: heel simpel met een stroomkabel de CD-speler via een schroefje aan het chassis aarden en de stroomkabel met een geaarde stekker in het stopcontact doen. Alleen op de randaarde, maar dat spreekt voor zich vanzelf...
Verder heb ik aardig wat
aardstraling hoogfrequente straling rond mijn installatie zo toonde Frits met een
wichelroede stralingsmeter aan.
De beroemde
sixpack heb ik niet kunnen aanschouwen, wat telkens als Fritz er een binnen krijgt dan is 'ie weer verkocht...
Wel leuk voor Fritz, natuurlijk.
Al met al was het een genoeglijke ochtend met een beminnelijk mens. We hebben genoten van mooie muziek en ik heb de 12th edition van de Marantz test-cd aangeschaft en Fritz aan twee titels kunnen helpen van goed opgenomen muziek die ook nog eens naar zijn smaak zijn.
Fritz, ik kom graag eens bij je langs om te genieten van jouw set.