SR5004 of SR6004?

Gestart door TBorDoIt, januari 03, 2010, 15:52:14

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: nielsdiy op januari 11, 2010, 21:30:25
Gisteren een SR6004 aangeschaft bij Foka te Rotterdam: €699,-
Prijs staat niet op de site, vandaar deze ook niet terecht komt op bijvoorbeeld Kieskeurig.nl
Bovendien staat alle Marantz apparatuur in de fysieke winkel geprijsd volgens de landelijke adviesprijzen, maar wel met de vermelding om het personeel naar de 'speciale' prijs te vragen.

Helaas hadden ze de zilveren uitvoering niet meer op voorraad. Aanbetaling gedaan, half februari wordt-ie verwacht. Van de zwarte uitvoering hebben ze er nog enkele op voorraad.

(in)Correct.. tja, letterlijk bij mij om de hoek, maar ik betaal eerlijk gezegd liever meer voor iets, wat ik vervolgens te voet in Delfzijl of bij het 3 landenpunt op moet halen.  clown1

Mooie prijs
Veel luisterplezier
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

nielsdiy

Citaat van: jwx op januari 11, 2010, 21:36:35
Mooie prijs
Veel luisterplezier

Dank! Maar dat gaat denk ik wel goedkomen!

Eerst nog even in combinatie met m'n KEF satellietsysteem (2005.2), maar daar wil ik de fronts en center snel van gaan vervangen voor respectievelijk de KEF iQ90's en de KEF iQ60c.

Iemand ervaring met de combinatie SR-6004 en iQ90, en dan vooral in stereomodus?

Heb deze speakers de afgelopen tijd een aantal keren beluisterd, en ben er goed van onder de indruk.
Echter was het "niet mogelijk" ze aan te laten sluiten op de SR-6004... 3x raden waar dat was  :eerie:

sattie

De bd7004 voor 599 ? Das wel erg goedkoop.