De mijne heb ik nu 10 jaar en bevallen nog steeds erg goed. Ben toendertijd gaan luisteren bij Musifoon in Emmen na een recensie te hebben gelezen in de Stereoplay. Daar werd de cdm7nt tot beste in de prijsklasse tot DM 4000,00 getest. Het geluid beviel me ( ons) wel, heel goed zelfs. Het werd helemaal mooi dat mijn kameraad de door hem gemaakte buizenversterkers kon aanpassen aan de B&W's, iets met de uitgangstrafo's.
Zoals ik al zei na 10 jaar bevalt mijn set nog steeds, niet dat ik niets anders zou willen maar met 2 studerende dochters moet je de prioriteiten toch anders leggen. Wie weet als ze op eigen benen staan.
De cdm7nt was de 3e in de serie, cdm7, cdm7se en cdm7nt. De laatste was tevens de beste, volgens de handel en de kenners. Misschien was de naam wel een beetje besmet, vooral door de cdm7, die was niet heel best. Nu heb je de 700 serie, die klinkt niet noemenswaardig anders of beter. In ieder geval niet zo om de cdm7nt daarvoor in te ruilen. Heb ze naast elkaar gehoord. Vond de cdm7nt vriendelijker klinken daar houd ik het langer bij vol.