monster m550i is dat wat?

Gestart door lo, december 13, 2009, 10:36:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Hoi Edwin

Klopt, ik gebruik nog steeds gewoon de originele snoeren :-o
Ik moet nog wel eea aanpassen voor dat je komt. Ik heb nu als "main voorziening" een simpel tweeadrig  snoer vanuit de meterkast naar mijn set. Moet dus eigenlijk nog gaan "verbouwen" zeg maar om er randaarde bij te krijgen :-D Moet uiteindelijk toch gebeuren want ook de accuphase heeft een randaarde stekker met een aarde pin op zijn net aansluiting. Maar dat komt wel goed denk ik, binnenkort eens naar kijken 8-)
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de verschillen. Morgen breng ik beide monster interlings terug :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Vandaag de kabeltjes terug gebracht. Binnenkort krijgt men kabels van Kimber binnen, ook die mocht ik weer eens vrij komen lenen :-D. Nog eens doen hè :angel:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.