-
- Marantzofiel!
-
Ik heb ondertussen de cd 11 le en mijn cd 17 mkII een heel weekend vergeleken en kom tot de ontdekking dat er wel degelijk verschillen zijn............maar niet zoals toen ik mijn cd 6002 verving door de cd 17 mkII................toen ging er echt een wereld voor mij open en nu zijn de verschillen kleiner.
Wat zijn die verschillen dan...............
De cd 11 geeft iets meer detail en doet dat heel relaxed en rustig.......de cd 17 moet iets meer werken om zijn mooie geluid te laten horen maar heeft wel meer pit en daardoor komt de muziek iets meer op je af dan bij de cd 11......en ik moet eerlijk bekennen dat ik gemerkt heb wel erg gewent te zijn aan mijn geluid van de cd 17 en mijn verwachting dat de cd 11 de cd 17 compleet weg zou spelen is dus niet het geval.
Na een lang weekend luisteren ben ik er nog niet uit en ga ik morgenavond nog een luistersessie doen.....en die word nog leuker want ik kan morgen een cd 14 ophalen om ook eens rustig naar te luisteren......
En dan moet het mij toch wel duidelijk zijn geworden....ik moet woensdag niet zo vroeg op dus kan het laat maken.
gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge