Om in de trend te blijven van Marantz Premium serie had ik niet veel keus om een Tuner uit te zoeken, de keuze is dan beperkt tot 1 tuner de ST-15S1. Laat nou net deze tuner een hele mooie en goeie zijn. Hij past mooi bij mijn CD speler de SA-15S1 minder bij mijn PM-17 maar deze wordt volgend jaar vast vervangen
Maar goed wat zit er in de doos?
1 best wel zware tuner 12,3Kg. Volgens mij de zwaarste van dit moment??
En een zak met handleiding en diverse kabels en een DAB antenne.
Enne, geen afstandsbediening voor zo'n duur apparaat verwacht je er toch wel 1. Maar ik was er van te voren al op de hoogte. Moet nu wel steeds naar de tuner toe lopen om iets te doen?
Moest wel weer in mijn meubel gaan schuiven om het allemaal netjes neer te zetten, kabels aangesloten en jawel hij staat er netjes bij.
Even alle kanalen opzoeken op de kabel, DAB kanalen zijn er maar 9 stuks, maar deze klinken wel erg goed. Alleen de kabel van de DAB antenne is wel wat kort (in mijn geval) moet hem nu op de grond neerzetten op de meubel krijg ik niet goed signaal.
Tuner heb ik aangesloten met een setje vandenhull D102MKIII kabel, stroom kabel is nog standaard maar ook die wordt de volgende maand wel vervangen.
Nou ik ga maar eens een paar dagen lekker luisteren en kijken wat hij allemaal kan.
Ik ben weer helemaal blij.
groet Martin.