Iemand bekent met Hepta menhirs ?

Gestart door RonaldW, augustus 11, 2009, 22:52:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iemand ervaring met de combinatie PM 80 en Hepta menhir ?

PM 80 en hepta ?
0 (0%)
Hepta speakers
2 (100%)

Totaal aantal stemmen: 2

Maurice

Citaat van: RonaldW op augustus 13, 2009, 22:58:08
Das een super leuk aanbod....... heb je meer info hierover.......is het van oorsprong zelfbouw of anders van welke fabrikant, en wat voor afmetinge hebben ze ? uiteraard is weten wat je ervoor wilt hebben ook handig......
Betreft de Jamo Concert 5, zijn volgens mij ca 1 meter hoog. Zitten Seas units in, met zeeeeeer mooie metal domes (absoluut niet fel) die ook in  diverse topmerken (zoals Totem) worden gebruikt. Zal zsm een foto maken, maar mogen van mij voor €100 weg. Dit kosten alleen de tweeters momenteel al! (tweeters zitten nu nog steeds in het pakket ;))
Er is niet veel info over te vinden, maar het betreft het kleinere broertje van >>>deze<<<
Units zijn hetzelfde, alleen wordt er geen push-pull  gebruikt maar een laagunit aan de achterzijde van de speaker.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RonaldW

Nou dat klinkt super..... ik wacht even de foto af en dan kan het zijn dat jij mij inderdaad blij gaat maken !
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

Maurice

Citaat van: RonaldW op augustus 14, 2009, 10:34:51
Nou dat klinkt super..... ik wacht even de foto af en dan kan het zijn dat jij mij inderdaad blij gaat maken !
Zojuist maar even een foto gemaakt ;)



Klik op het plaatje voor een vergroting!

De foto is gemaakt met een voorzijde en achterzijde. De speakers zijn 83cm hoog. Frontdoeken zitten erbij.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RonaldW

Hoi Maurice !
Nou das mooi, nu las ik dat ze eigenlijk onder 6ohm moeten draaien terwijl mijn PM 80 8ohm is...
Zou daar een probleem kunnen zijn ?
Heb je toevallig ook nog de spikes erbij ?
Recensies zijn idd top en ik heb der zeker oren naar
, heb je ook nog foto's van de units ?
Voor de rest denk ik dat we zaken gaan doen

Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

Maurice

Citaat van: RonaldW op augustus 14, 2009, 16:59:42
Hoi Maurice !
Nou das mooi, nu las ik dat ze eigenlijk onder 6ohm moeten draaien terwijl mijn PM 80 8ohm is...
Zou daar een probleem kunnen zijn ?
Heb je toevallig ook nog de spikes erbij ?
Recensies zijn idd top en ik heb der zeker oren naar
, heb je ook nog foto's van de units ?
Voor de rest denk ik dat we zaken gaan doen


Er zitten geen spikes bij, enkel de bijbehorende voeten. De speakers zelf zijn 6 ohm, maar ik verwacht niet dat de PM80 daar moeite mee heeft. Die kan ook 4 ohm speakers aan. Vermogen wordt meestal aan 8 ohm opgegeven, aangezien dit de meest gangbare impedantie is.
Losse foto's van de losse units heb ik niet. Maar op de foto zelf klikken levert je een plaatje op met een resolutie van 3008x2000, moet detail genoeg geven volgens mij ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

RonaldW

Hoi Maurice ;

Ondanks dat ik echt geen flauw idee heb uit welke regio je komt ga ik deze toppertjes van je kopen !
Zelf woon ik vlakbij Alkmaar, maar voor mijn werk rijd ik boven de lijn Haarlem-Zwolle-Hardenberg.
Val je niet in dat deel is het ook geen probleem en is het echt heel zuidelijke Limburg of Zeeland
dan moet ik helaas verder rijden hahaha.
Laat maar even horen waar je ongeveer zit !
Marantz PM 16
Pink Faun DAC 3.32
Auralic Aries LE streamer
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Jamo concert 2

Maurice

Citaat van: RonaldW op augustus 15, 2009, 00:05:24
Hoi Maurice ;

Ondanks dat ik echt geen flauw idee heb uit welke regio je komt ga ik deze toppertjes van je kopen !
Zelf woon ik vlakbij Alkmaar, maar voor mijn werk rijd ik boven de lijn Haarlem-Zwolle-Hardenberg.
Val je niet in dat deel is het ook geen probleem en is het echt heel zuidelijke Limburg of Zeeland
dan moet ik helaas verder rijden hahaha.
Laat maar even horen waar je ongeveer zit !
Je hebt een PM ;)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude