Ik heb me ook net een sr7008 aangeschaft, en ik had al een rel stampede die ik op mijn ouwe marantz aangesloten had via de Lfe en de speakon connector.
Als ik hier de verhalen een beetje doorlees is het met mijn nieuwe reciever dus eigenlijk niet meer nodig om alletwee aan te sluiten en alleen te gaan voor de Lfe?
Ik ben uitgegaan van een post van Ron hier op pagina 17, mijn oude instellingen waren High op 40, Low op 72, Fr op 75, Sd op 0 en de Ph op 180. Hier heb ik een keer iemand jaren terug voor thuis gehad en zijn dus geen eigen instellingen.
Ik heb die speakon kabel verwijdert want ik had een beetje het gevoel dat het tegen mekaar in stond te bonken nu.
En ik heb de sub op High 0, Low op 25 (Ron gaf een kwart volume aan), Fr op 99( hoger gaat hij niet) en de phase op 0.
Audessy meting gedaan die zei dat de Lfe te laag stond en het best op de helft kon (50 dus). aan het eind heb ik mijn speakertjes op small gezet en de sub instelling op Lfe.
Ben ik nu eigenlijk zo goed bezig of?
Ik ga ervan uit dat als ik stereo draai op in de direct mode dat de sub lekker meespeelt met mijn speakers.
En klopt het dat als je de speakon kabel verwijdert en de High instelling op 40 laat staan (eerste keer vergeten op nul te zetten ) dat de reciever dan in protect mode slaat???
Grt Edwin