Heb al wel eens meer tegen je gezegd dat ik..... ooit..... nog een keer bij je langs kom. Eens kijken of "wij" dan nog wel weten wat "geluidsdruk" is
Iid, rond een uurtje of half zeven stond William bij mij voor de deur om mij op te pikken, onderweg weer effe gezellig bij kunnen praten.
Weer hartelijk ontvangen door Arjan en bij binnenkomst stonden zijn Sitara's al vorstelijk te stralen en hun lekkernijen, de units, te presenteren. Toch best een raar gezicht eigenlijk zo'n "dop" in het midden van de woofers. Mooie slanke zuiltjes met een afgerond profiel licht achterover hellend, staand op een voet waar William gelijk op dook. Hé, was zijn opmerking, deze zijn mooier dan die er bij mij onder zitten.
Met een mok koffie in de bank vergezeld van een lekkere flap maar eens even luisteren dan....
Klinkt mooi open en gedetailleerd met een breed stereo beeld. Op de plaats waar ik zat, net niet in het midden, hoorde ik regelmatig de muziek ver buiten de speaker weerklinken. Het zal toch niet stiekem een Q-sound opname zijn hè
Het laag en mid laag zijn een heel stuk minder aanwezig tov zijn Focussen maar d'r komt nog voldoende laag uit om een wat slanker maar toch nog steeds mooi totaal plaatje neer te zetten. Ga je op nivo spelen vwb het volume met nummers waar eigenlijk het probleem gebied mbt de akoestiek zit, dan krijg je natuurlijk nog steeds de kamer boost mee alhoewel dit nu binnen de perken blijft. Wim heeft nog even gekeken wat het effect van deze boost op de WC is, en kennelijk wordt deze boost hier nog verder versterkt
Het was weer een bijzonder geslaagde avond bij deze wil ik Wim, William en Arjan weer hartelijk danken voor de gezelligheid en de gesprekken. (die soms wat moeizaam gingen tgv de oorlogssterkte
)
Arjan, specifiek bedankt voor de lekkere verzorging die we weer hebben mogen ontvangen!
Tot de volgende keer weer mannen