Vanavond 2,5 mm Ofc koper gestoken tussen de versterker en speakers omdat de 4 mm Ofc koper niet lekker in de klemmen past van de PM7001KI
Daarna verder met luisteren ,en huh
klinkt echt anders laag is minder vet hoog iets meer sprakelend en mid komt iets meer naar voren en vindt ik het ook gelijk beter klinken omdat het laag aanzet door men acoustiek ,het zijn kleine verschillen maar zelf hoor ik toch echt duidelijk het verschil en vindt het dan ook een verbetering
Ik vindt die Dynaudio,s nog steeds erg goed klinken maar of ik er op lange termijn gelukkig mee blijf weet ik nog niet de behoudende weergave in het midden gebied i.c.m het krachtige laag vindt ik niet altijd een ideale combinatie
Wat dat te gaat vondt ik de 52SE die ik gehad heb echt beter ,mogelijk komt dat ook omdat die niet zo diep gingen en zoveel lucht konden verplaatsen als die focus 220 die ik nu heb ( acoustiek is ook vrij hard ,betonnen bak
) wel is het zo dat ik niet meer terug zou willen naar een monitor je mist dan een hoop in de weergave omdat de ruimte te groot is daarvoor
Wat is het audioleven toch moeilijk soms