Nog maar eens even een stukje schrijven in "de set van marantz81"
Ik ben vandaag weer eens lekker bij Arjan op luisterbezoek geweest, gewoon om te genieten van muziek en bij te kletsen en natuurlijk zijn nieuw verworven SA-11 te bewonderen en beluisteren.
Het moet weer maar eens gezegd vind ik, marantz maakt schitterende componenten en de looks van deze lijn zijn werkelijk fenomenaal in mijn ogen. Het eerste CD-tje wat in de lade verdwijnt is "Adele 21". Mooie zangeres qua sound en compositie van haar nummers. Al bij de eerste klanken valen de detaillering, gemak van neerzetten totaal plaatje, kracht en rust op. Achtergrond koortje is aanwijsbaar en de stemmen zijn ieder afzonderlijk van elkaar te horen en plaatsbaar in de ruimte zonder analitisch te worden. We hebben de spreekwoordelijke deken nog even ter sprake gebracht en geconstateerd dat die tov de SA7001 toch echt verdwenen is.
Daarna over op CD's die ik had mee gebracht, oa Alegria van Cirque du soleil, Emma Chapplin met haar cd carmine meo. Ik heb het niet vaak maar zat met kippenvel op mijn armen naar de performance te luisteren. Heerlijk........ Tsjee wat verlang ik terug naar mijn set om dit gevoel weer dagelijks te kunnen ondergaan, en wat is het leuk te constateren dat de set van Arjan dat bij me oproept.
Arjan ik heb het al zo vaak gezegd: je hebt een schitterende set die in mijn ogen gewoon af is. Lekker luisteren en genieten van je CD's en nieuwe software zien te verzamelen, d'r is nog zoveel moois wat op jou set helemaal tot zijn recht gaat komen.
We hebben zo'n beetje alle CD's die ik bij had wel even of wat langer in de SA-11 gehad, opvallend is dat ik geen SACD's mee had genomen en die ook niet gedraaid hebben. De SA-11 presteert met normale CD's ook superieur, wat een feest.
Arjan het was weer leuk om bij je te mogen luisteren.
groet,
Leo