Vandaag weer te gast geweest bij Arjan om mijn zo broodnodige hifi shotje te halen.
Samen met Rob vanochtend de reis aanvaard, ik mocht lekker mee rijden en da's toch ook prettig.
Arjan stond ons met zijn welbekende grijns al op te wachten, hij stond natuurlijk ook even aan zijn sjekkie te hijsen
Ik blijf het zeggen, Arjan heeft een hele mooie set zowel visueel als muziekaal. Nog even naar zijn dempingspanelen gekeken en geconstateerd dat hij die netjes heeft gefabriceerd en aan de wand heeft gehangen. Niet iets wat je zomaar even in elkaar flanst
Voor mij was de invloed van die panelen op de hoogweergave opvallend. Minder nadrukkelijk aanwezig en een meer evenwichtig frequentie spectrum. Per saldo een goede tweak dus.
Nogmaals Arjan heeft een schitterende set waar hij nog in lengte van jaren plezier aan kan beleven, als hij weer geen opwelling krijgt natuurlijk
Misschien nog een keer een up-grade naar een SA15, na vooraf uitvoerig beluisteren natuurlijk, maar ik denk niet dat hij heel erg veel beter kan of gaat bereiken.
Arjan bedankt voor de gastvrijheid
groet,
lo