Was weer een gezellige middag in goed gezelschap en lekker worstenbrood
gevolgd door ferero rocher chocolaatjes
Als je bij Arjan de living binnenkomt zijn de eerst in het oog springende zaken zijn speakers, maakt niet uit wat hij heeft staan maar daar kijk je altijd, ik in ieder geval, als eerste naar. Nu wordt deze vertrouwde plek opgeëist door de erg mooie witte dynaudio 160's op bij behorende dynaudio stands. Deze laatste sluiten perfect aan op de speakers, hieruit blijkt weer maar eens dat het toch wel het beste is om stands en speakers van hetzelfde merk te hebben. Arjan had de set al aanstaan op de tuner en tijdens ons eerste bakkie koffie, feitelijk binnen de 1e vijf seconden, hoor je het potentieel en het verschil met de focus 220's al. Heerlijk ontspannen, erg mooie resolutie, goed verstaanbaar op een laag geluidsniveau ..... dit lijkt toppie te gaan worden. Korte tijd later wordt ons gezelschap versterkt door Zoldar en kan het serieuze luisteren beginnen natuurlijk
Grappig zoals het luisteren naar muziek via Arjan's set en speakers steevast in eerste instantie naar de achtergrond verschuift omdat een ieder met elkaar in gesprek is over van alles en nog wat. Al meer aangehaald dat dit "bij product" van dit soort M&G's misschien wel de hoofdzaak aan het worden is
Tussen het gekakel door natuurlijk toch wel serieus geluisterd en het moet gezegd, de eerste indrukken worden bevestigd. Mooie tonale balans, helder, erg mooie resolutie, meer dan voldoende bas nog aanwezig, maar vooral opvallend is toch de tonale balans over het gehele frequentie gebied. Ik denk dat we met z'n 4-en erg genoten hebben van het plaatje wat tevoorschijn wordt getoverd. Het was meer dan geslaagd.
Heren ik wil jullie graag bedanken voor de gezellige middag en gesprekken en Arjan natuurlijk in het bijzonder voor zijn gastvrijheid