Ja heb ze terug geplaatst en niet tijdelijk ,dacht toen je weg was van zal ze nog eens met elkaar verglijken
toen hebben de Sitara,s weer het veld geruimt
De Sitara klinkt erg goed heel mooi open vooral met stemmen snaren alle achtergrond info goed waarneembaar mooi laag , Minpunten kickbass midden gebied mist de kracht/tweeter heeft is beperkt kwa afstraling en detaillering/het geluid komt uit de speaker i.p.v dat er geen speakers staan , Pluspunten minder last van room modes prachig met stemmen en drukke muziek stukken ,echt een speaker die kan blijven boeien maar als ik dan een stuk dynamische muziek opzet bijvoorbeeld Toto dan stellen ze teleur
Dynaudio het gehele tonenbereik is in balans tweeter is zoveel meer open breder wijderd geluidsbeeld net of de speakers er niet staan het gehele geluids spectrum wordt met zo,n gemak weerggeven het gaat allemaal zo makkelijk waardoor je het saai zou kunnen gaan vinden ,dan ineens haalt iemand uit op het drumstel met zijn gitaar stem wat dan ook en zit je
zo hoor ik het bij een concert wat een kracht dynamiek en snelheid
het teveel aan laag blijft ik wil gaan kijken met bass trapps in de toekomst en in ieder geval ook een betere versterker