Naar Marantz Eindhoven 2 Juni !!!!

Gestart door Marantz 81, maart 23, 2009, 20:52:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Op welke dag?

dinsdag 2 juni 13.00-15.30 uur
11 (91.7%)
woensdag 3 juni 13.00-15.30 uur
10 (83.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

MadVillain


scanspeakman

veel plezier bij het bezoek de 2e en denk aan de thuisblijvers (met andere woorden; probeer voor ons bv de laatste sacd sampler te regelen....)

nr 11 (......het lijkt met SPECTRE uit James Bond)

Scanspeakman

drees62

Citaat van: scanspeakman op mei 26, 2009, 09:44:17
veel plezier bij het bezoek de 2e en denk aan de thuisblijvers (met andere woorden; probeer voor ons bv de laatste sacd sampler te regelen....)

nr 11 (......het lijkt met SPECTRE uit James Bond)

Scanspeakman

Tja, wat moet nummer 12 hier nog aan toevoegen?  :cry: :cry:
Veel plezier allemaal!!

Roland65

Ik hoor net dat boze PSV supporters, eindhoven willen afsluiten van de buitenwereld op 2 juni, vanwege het teleurstellende voetbal-seizoen. :evil:
Veel plezier allemaal! :schater:
Marantz SR7001, CD6002, DV6500, CD52MKIISE, SD52, SONY STR 420, BNS Jubilee
RA-sub Model1
Mission M35, M30, M3c2
MIT analoge Interlink
Oehlbach Blue nf113 digitale interlink
Canare 4s8
Philips SL400i Streamium
Sony dvd recorder RDR-HX520

Stadium III

Citaat van: Roland65 op mei 26, 2009, 11:00:17
Ik hoor net dat boze PSV supporters, eindhoven willen afsluiten van de buitenwereld op 2 juni, vanwege het teleurstellende voetbal-seizoen. :evil:
Veel plezier allemaal! :schater:

Goeie grappen maar binnendoor komen we er ook  :lol: :-P :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81


cheese

ik ook echt wel......ben heelbenieuwd..............

gr cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Jeroen

#127
Wat zouden wij als (Feyenoord supporters) dan moeten doen :-D :-D :-D? Heel Nederland vast zetten of zoiets, die psv supporters moeten niet zo gaan zeuren. Ze worden eens keer geen kampioen dan lopen ze al te miepen :cry: :cry: :cry:.

Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Totofan

Voor de gene die gaan, 2 juni,  heel veel (luister)plezier in Eindhoven  HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Jeroen

Ik heb er ook heel veel zin in  :-D :-D :-D. En ben best benieuwd hoe zo´n luister ruimte in werkelijkheid nu klinkt. Ben er wel bang voor dat het thuis voor geen meter meer klinkt :cry: :cry: :cry:. Misschien thuis ook eens de akoestiek gaan aanpassen.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marantz 81

ja eigenlijk zou je beter niet naar zulke goeie installatie,s moeten luisteren ,had eerst een installatie van 2000 euro in de auto en er een gehoord van 5 voudige ,zit daarna zo  :roll: in je eigen auto   nopompom

aan de andere kant is het natuurlijk geweldig om zo,n goeie installtie te kunnen gaan luisteren  :kwijl: begeren blijft altijd mooier als bezitten  :wink:

dmeerpa

Ja ofwel zullen we kunnen zeggen "nauw dat klinkt maar een beetje beter dan bij mij thuis".  clown1

Ik besef dat het geluid zeker nog veel beter kan, maar heb ik dat geld ervoor over, neen ik toch niet.
Ik ben tevreden, en ja kleine upgrades wil ik wel nog doen, maar geen duizenden euro's.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

mars

Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Stadium III

Ha die mars

We hebben er een loting over gehad een tijd geleden
Er zijn toen 6 plaatsen uit gekomen en de gelukkige gaan dinsdag op pad

Dus volgende keer meschien voor de rest en jou beter !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

mars

Oi oi

Geeft niet , ik wens de mensen die gaan, een hele fijne en ook leerzame dag toe!!



Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun