set van Ken Ishiwata!!!

Gestart door Jeroen, maart 21, 2009, 15:18:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maurice

Citaat van: jwx op maart 23, 2009, 22:59:52
geloof er geen reet van


thuis luistert hij hier naar zei ze vrouw die ik ken van de afhaal


:schater: :schater: :schater:

Zeker nog gecombineerd met deze?

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

BernHardN

volgens betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij hier naar luistert













TurboMarco

In het ergste geval luistert hij hier naar :  clown1

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

scanspeakman

Citaat van: WimPeu op maart 21, 2009, 19:28:52
Kan mij iemand hier vertellen wat die gozer nou werkelijk precies doet. Je gaat me toch niet vertellen dat deze gast echt met een soldeerbout in de weer is. :schater:
Volgens mij vindt Marantz Europe het gewoon donders interesseant om een oosters gezicht met hun 'gear' te associƫren.

Deze set staat gewoon op z'n 'werkplek' .

<roddel modus aan.>

...Het schijnt dat de Marantz 'Ken Ishiwata' thuis een 3-2-1 Bose set heeft...

<roddel modus uit>



Helemaal mee eens. Ik wil anders ook wel op vakantie in Thailand een mooi mao pak in fuchsia-roze laten maken en een staart laten groeien. Dan kan je de Scanspeakman Upgraded & Corrected Kreation versie (afgekort SUCK) uitbrengen. Hoewel ik een erg grote marantz-fan ben wordt ik wel erg moe van dat marketinggezwets bij die KI-versies. Voor een verkoperd chassis, een ringkerntrafotje en een paar elna silmic elco's ipv standaard hoef je niet al die onzin erbij te verzinnen. Noem het gewoon ouderwets de "Deluxe versie" of "Special edition". Dekt veel beter de lading..... Of geef hem gewoon een typenummer hoger zoals bij de sa7003 tov 8003.

Scanspeakman

Marvin

of noem het KI...  :-D

ik vind het wel wat hebben tov de andere merken, zo'n gezicht voor het bedrijf...
en laten we wel zijn, verstand van geluid heeft de man wel.
elke Marantz is wel met zijn klankmatige idee op de markt gezet.
de eq die in de receiver zit is zijn klank-voorkeur, dat ik hem omzeil is wat anders..  :-D
net zoals hij een hoop doet bij Mordaunt Short, wederom klankmatig...
dat het een ditje en een datje erin of eruit is, dat lijkt me logisch.
dat er een naam aan moet hangen ook...

verder maakt het me allemaal niet veel uit hoor, ik ben zelf totaal geen fan van MS bijvoorbeeld.
maar kan me indenken dat het daar in Eindhoven helemaal geweldig klinkt..


audiofreak1

Het klinkt als een klok. Ben er nu een paar keer geweest als dealer van Marantz. Heb de Mezzo serie gehoord i.c.m. de PM7001 set en ook i.c.m. de Premium lijn. Een fantastische acoustiek en ook een paradijs voor filmgeluid. De Marantz beamer tovert een plaatje op het scherm. Ken is een superieur op het gebied van finetuning.
Een aanrader om te gaan luisteren maar of dat kan ........?
Marantz PM15, SA15, ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondline and Sidewinder interlinks, Hyperwire silverline speakercable