De set van Marvin

Gestart door Marvin, maart 05, 2009, 23:08:59

Vorige topic - Volgende topic

Marvin

Pak een pilsje ga lekker zitten, licht uit volume omhoog. ik geef je geen 10 seconden voordat je de wereld om je heen compleet vergeten bent.
Uiteraard in HD, dat is bijna wel een must geworden met zo'n scherm. Daarbij wen je snel aan betere kwaliteit, dus terug naar dvd's is een behoorlijke stap terug in de tijd....
Raar maar waar.

(In gevolg van Lo zijn antwoord is de post aangepast).  :-D

lo

:-D notworthy

Je vergeet trouwens nog je biertje. :kwijl:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ok, aangepast...  :-)

still life

hier eentje zuipen lijkt me niet bepaald een straf.. clown1
The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

Janver

eentje zuipen waarschijnlijk wel. Een film duurt toch al zeker 1.5 uur. Daarvoor heb je zeker meerdere versnaperingen nodig.

Geen mooie speakers qua uiterlijk, maar het geluid zal toch wel erg bruut zijn.

Have fun!
Hier kan uw reclame staan!

Marvin

Het is inderdaad duidelijk te zien dat ze niet betimmerd zijn op huiselijk gebruik, maar ook punt twee heb je geheel gelijk in.
Het klinkt behoorlijk bruut...  :-P

Janver

Heb jij met een WAF te maken of ben jij de directeur, CEO en de financiƫle man in huis?

Marvin

Geheel correct, hier ben ik de baas....  :-D

Janver

Explains a lot and saves more budget  hello  pompom  notworthy

Marvin

..

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ik heb ze inderdaad weleens slechter gezien....  :-D

Marvin

..

Marvin

Aangezien mijn versterker leverancier heeft besloten een sr 7005 aan te schaffen heb ik tegenwoordig het 'afdankertje' thuis staan.
Een sr 9200 ipv de sr8300.  :mrgreen:

Stadium III

Mooi man ! de 9200 is een zeer mooie machiene !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4