Natuurlijk ben je er niet met alleen noppenschuim,ik ben zelf bezig met een luister ruimte ,ik ben in de eerste plaats van lokatie veranderd,namelijk van woonkamer die een vierkante bak is
naar de zolder,het laag is daarmee veel strakker,de dakdelen zijn inmiddels voorzien van panelen met noppenschuim met daarover heen gespannen gordijnstof ,dit hoor je goed in positieve zin,de kosten bedragen tot nu toe ca €200,- ,ik ga ook nog zelf basstraps maken die in de hoeken komen te staan,verder ligt er tapijt in tegenstelling tot plavuizen in de woonkamer met daarover heen nog hoogpolige vloerkleden,en natuurlijk ontbreekt er een salontafel,voor in de woonkamer ben ik bezig met semi actieve luidsprekers zodat ik iig het laag controleerbaar kan maken,en voordat ik het vergeet op de zolder komt ook nog een equalizer in aktie,dit om de boel zo recht als mogelijk te kunnen trekken,ik denk dan maar zo .....liever een extra component in de keten dan leren leven met de meest voorkomende tekortkomingen.