De set van JoWa

Gestart door jowa, februari 12, 2009, 19:15:16

Vorige topic - Volgende topic

lo

Gefeliciteerd Joost  pompom

Succes met klussen!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Succes met het afwerken, inrichten/verhuizen Joost en op voorhand samen met jouw gezinnetje heel veel woonplezier  :yes:

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

WimPeu

Top Joost. Gefeliciteerd!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Na lange tijd weer een update.

Na te zijn verhuisd in januari nu bezig met de zolder aan te pakken.
Dat aanpakken bestaat uit het doorspitten van alle dozen en weg doen wat weg kan, speelgoed van de kleine naar de speelkamer (yep, da's luxe van een grotere woning) en daarvan ook weg doen waar ze niet meer mee speelt.

Verder de CD/DVD-kasten op hun plek gezet en ingericht (was even zoeken naar de plankendragers) en de CD's/DVD's/BD's in de kast gezet.
Gelijk een schifting gemaakt en alle CD's en DVD's welk ik niet meer wil in een doos gedaan. Deze gaan naar Emmaus (kringloop).

Verder het oude TV-meubel in elkaar gezet. Daar komt de SACD-speler, versterker en streamer op te staan.
Het zwart/witte meubel gaat de deur uit.

Nu nog een bed en een sauna in elkaar zetten, dan schiet het aardig op.

Als dat klaar is, wordt het tijd om de set uit te pakken. Nog wel de luidsprekerbehuizingen wat TLC geven, deze zijn niet mooi meer.

De BD-speler, Mede8er en WII zijn afgelopen weekend beneden geinstalleerd en gelijk in gebruik genomen.
De kleine was erg blij dat de WII er weer staat pompom  :yes:

Rob46

Er zit beweging in het audiogebeuren in huize Jowa      :yes:

jowa

Yep   :-D

O ja,  zaterdag was m'n vrouw in de kringloopwinkel, appt ze dat ze daar Marantz hebben staan.
Blijkt een SR5300 en een DV-6200 te zijn.
Appt ze er achter aan: "ik wil een platenspeler kopen"
Ik:  :? :? :? :? :-o

Komt ze thuis, heeft ze alvast wat platen gekocht bij de kringloop  :schater:
Ik blij dat ik m'n oude Philips FP-146 nog niet weg heb gedaan.  :-D
Anyway, die ook maar wat TLC gaan geven en die komt dan boven op het meubel.

Hmm, misschien toch maar het zwart/witte meubel houden.  :roll:

jowa

De set is tijdelijk opgesteld op zolder. De zolder wordt in het najaar in twee kamers ingedeeld en er moeten ook nog 1 à 2 zolderramen komen.
Foto's volgen nog.

Wel alvast een vervanger van mijn NAS besteld en wel een:

Hewlett Packard Enterprise ProLiant MicroServer Gen8 2.3GHz G1610T 200W Ultra Micro Tower server.
Een mond vol voor een Microserver   :-)

Gelijk twee extra HD's van 3 TB erbij besteld, dan heb ik zo meteen ongeveer 5,5 TB aan ruimte beschikbaar (mirrored) voor muziek en films.

Ik ga er linux op draaien. Geen DSM afgeleiden.

Brutus

Kom maar op met die foto's van je nieuwe stek en opstelling.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Stadium III

stupid
Citaat van: Brutus op juli 27, 2017, 14:02:39
Kom maar op met die foto's van je nieuwe stek en opstelling.
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

jowa

Rustig maar mensen  :-)
Hierbij de foto's.

Op de plek van de set is geen wcd, dus er ligt een verlengkabel van een meter of tien. Wel nodig ook, vanwege de grootte van de zolder.
Er is ook geen ethernetaansluiting, de SBT werkt dus via WIFI.

jowa

plaatje aankomende nieuwe microserver ter vervanging van de NAS:

Brutus

Nice Jowa. Waarom trek je geen data-kabel naar zolder, die dingen kunnen tig meter lang zijn zonder verlies.
Zie ik Nord-Ost LS Kabels  :-)
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jowa

Yeps, ic's en ls-kabel is Nordost Frey.

Lengte vd ethernet kabel is niet het probleem.
Genoeg van dat spul al getrokken en aangesloten in m'n leven.

Uitdaging is dat de eerste bewoners nogal zuinig zijn geweest met loze leidingen extra laten aanleggen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk