Het bloed kruipt..enz enz.
Denon DCD-1450 AR met een set BurrBrown PCM1702 DAC chips. Hier kwam ik achter en wist dat deze ook gebruikt werden in bv de Wadia 860, Levinson 39, Accuphase DP65 en de CLASSE AUDIO CDP.3 en 5. Ik was alweer een tijdje op zoek naar een goede betaalbare cd speler omdat ik de Onkyo een beetje een vreemde eend in mijn set vond. Ook wil ik eigenlijk graag de Denon DVD-2500BT Blu-Ray speler hebben maar dat zou ook weer een buitenbeentje in mijn set zijn. In de 2e hands betaalbare klasse zijn iho de Marantz CD spelers of niet om aan te zien (CD-63 ed) of overpriced (CD-10 14 16 ed) Bij Denon daarin tegen zijn ze betaalbaarder en zien er veel beter uit (weer mijn mening niet meteen met modder gaan gooien.) Toen kon ik deze Denon voor een mooie prijs hier in de buurt proberen en was meteen helemaal verkocht. Ik heb het laatste jaar heel wat spelers gehad en ook weer verkocht maar deze Denon speelt ze allemaal naar huis. Leuke nieuwe vondst daarbij is een setje VLS kabels die ik er gratis bij kreeg. Dacht eerst..hmmm wat moet ik daar nou mee. Ze zien er eenvoudig uit. Even op MP gekeken en idd ze gaan voor €20,- per set van de hand. Maar wat ik hoorde....man man normaal ben ik niet zo'n kabel type maar dit is ook echt een hele goede kabel. Gaf meteen veel meer dynamiek en detail dan de veel bejubelde W&M en VDH kabeltjes. Echt waanzinnig. Een tip voor ieder die op zoek is naar een betaalbare maar goede set (Xander
) Zeker eens proberen zou ik zeggen. Kun je voor dat geld ook nooit een buil aan vallen. NL produkt dus ookm goed voor de economie.
Waardeloze camera van mij maar ik heb even niets anders. De letters op de speler zijn NIET geel...