Inmiddels ben ik weer een ervaring rijker. Ik heb in mijn drang op stereo streaming te kunnen upgraden een paar dagen een Linn DS-I op visite gehad. Streamer/geintegreerde versterker met een nieuw waarde van dik over de €3000,- Kan er kort over zijn, als je een mooie stereo set zoekt met zo weinig mogelijk doosjes een topper. Wil je een "beter" geluid dan je SBT met dac kun je beter een andere weg gaan zoeken. Vond de SBT/Dac/Integra een stuk lekkerder klinken. Tel daarbij op dat de iPad bediening en server software van de Logitech een stuk beter voor mekaar is, dan is het besluit om niet te kopen snel gemaakt.
Dan blijf je zitten met een X budget en dat jeukt...

Vandaar dat ik toen heb besloten om de laatste stap in mijn surround kwa speakers upgrade maar te gaan maken.
Zaterdag komt er een set Usher Mini Dancer 1 BE om als achter speakers dienst te gaan doen. Die hoef ik niet op proef...ik weet dat de MD1 BE's icm de MD 2 BE's en de 616BE center een bijna perfecte surround bubbel gaat geven. Twijfel wel of ik Ron nog weer moet laten komen voor een nieuwe ADSY Pro meting. Ik heb dit jaar op de fronts na alle speakers vervangen en dan is een nieuwe meting eigenlijk wel een must. Ga er denk ik eerst gewoon de ADSY XT32 over heen gooien. Als me dat bevalt laat ik het eerst zo...ga ik de Pro missen dan bel ik Ron wel weer. De 2e keer meten kost geloof ik €150,- Als je dat afzet aan de speakers/ sub uitgaven dan valt dat eigenlijk ook wel mee.
Foto van de nieuwe rears.