set van BernHardN speeld nu met MHZS!

Gestart door BernHardN, februari 07, 2009, 15:40:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

BernHardN

Thanx, de Kef's die je ziet zijn "mobiel" deze zet ik achter als ik film kijk en weer terug achter het muurtje zijn ze uit het zicht nagenoeg

Marantz 81


Tigger

Marantz / REL / Audiolab / QED / Philips

BernHardN


BernHardN

#49
Nog wat foto's gemaakt..... :-)





DH9300







WimPeu

Da's een mooi hebbe ding die DH9300, zie je niet veel. Wat voor HD zit er in. Ik meende 80 Gig of kun je die ook vervangen voor een grotere??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

bramdg

#51
Citaat van: WimPeu op september 22, 2009, 17:05:55
Da's een mooi hebbe ding die DH9300, zie je niet veel. Wat voor HD zit er in. Ik meende 80 Gig of kun je die ook vervangen voor een grotere??

ja ook gezien juist  :-D ...kende het echt niet ...wat kan het allemaal ?

Btw mooie speakers  :-o & knappe set
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

BernHardN

Citaat van: bramdg op september 22, 2009, 17:14:12
ja ook gezien juist  :-D ...kende het echt niet ...wat kan het allemaal ?

Btw mooie speakers  :-o & knappe set

Op dit moment niks   :lol:

Het kan muziek streamen en opnemen in de hoogste kwaliteit en via internet kan het dan album info ophalen.

WimPeu

Citaat van: BernHardN op september 22, 2009, 17:20:31


Het kan muziek streamen en opnemen in de hoogste kwaliteit en via internet kan het dan album info ophalen.

Als je kan streamen betekend dat dan dat je naar je PC kan gaan en daar de muziek van af halen. Hoe kan je dan 'bladeren'? Moet je hem ook op je tv aansluiten?
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

BernHardN

Citaat van: WimPeu op september 22, 2009, 17:27:17
Als je kan streamen betekend dat dan dat je naar je PC kan gaan en daar de muziek van af halen. Hoe kan je dan 'bladeren'? Moet je hem ook op je tv aansluiten?

Ja dat kan hij ook en zelfs in 4 zones verschillende muziek afspelen, bladeren kan via de AB en de menu toetsen op de tv of lossen monitor is het duidelijker.

ik heb hem van Ebay met een defect gekocht. en had ze al eens voorbij zien komen en gingen weg rond de 300,-
Nu bij correct zijn ze 1000,-
hij draait op een Linux basis en met Xiva software, nu is Linux er wel opnieuw op te zetten alleen voor de Xiva software kan ik nergens terecht, bij Xiva beantwoorden ze de mail niet :cry:

WimPeu

Begrijp ik hieruit dat je dus met een software probleem zit??
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

xander32

Mooie opstelling :yes: past mooi in het interieur.
Betreffende speakers heb ik nog niet eerder gezien - een exotisch merk ¿


Sander.

BernHardN


BernHardN

Citaat van: xander32 op september 22, 2009, 20:12:56
Mooie opstelling :yes: past mooi in het interieur.
Betreffende speakers heb ik nog niet eerder gezien - een exotisch merk ¿


Sander.

Eeuh, Vifa...  :-D

Canule

#59
Die foto updates van Marantz kunnen zo de folder in.

En fijn dat er steeds meer online/streaming producten komen, leuke machine!

Gebruik zelf daarvoor een PS3 i.c.m pc, wat nog heel wat updates/wensen over laat.