Citaat van: Dennis E36 op december 13, 2009, 22:23:31
Voor het geld moeten ze iig wel geluid produceren, maar ik kan me niet voorstellen dat dit
goed klinkende luidsprekers zijn! Ik ga dit dus toch roepen, zonder ze gehoord te hebben
Nou, dat is dus precies wat ik bedoel.....
Een aanname zonder onderbouwing.
Komt wel meer voor in audiofiele kringen. Gebakken lucht voor veel geld verkopen doet het daar voor een aantal believers nog steeds goed...
Het zijn natuurlijk geen top luidsprekers, maar niettemin toch behoorlijk goed en nogmaals... met een zeer goede prijs/kwaliteisverhouding.
Voor iemand die niet zoveel kan of wilt besteden is dat een goed alternatief.
Ik heb al heel wat ervaring in de audiofiele en high end wereld, maar verbaas me nog steeds over dit soort ideeën.
Dat is zo'n beetje hetzelfde verhaal als van "kenners" die duidelijk konden horen tijdens een demonstratie, dat een superdure interlink van een bekend duur merk het summum was op het gebied van signaaldoorgifte, terwijl men ongemerkt achter de schermen deze dure interlink had verwisseld voor een simpel elektriciteitssnoer.
Maar ja het dure prijskaartje en merk stond er nog vermeld.....
Wat ik bedoel is dus, dat niet alles wat duur is automatisch goed is en andersom. Je zal nog verbaasd zijn wat voor aardigs je kunt vinden voor relatief weinig geld. Maar je moet er natuurlijk wel voor openstaan!