Foto van jouw set met Marantz?

Gestart door Maurice, oktober 03, 2005, 23:20:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

physic

Op de een of andere manier staan de foto's niet meer op de site.Is er iets mis gegaan?
Wat betreft de nanotec nespa is een apparaatje om je cd's of dvd's te optimaliseren.

Maurice

Citaat van: physic op februari 14, 2007, 20:04:59
Op de een of andere manier staan de foto's niet meer op de site.Is er iets mis gegaan?
Wat betreft de nanotec nespa is een apparaatje om je cd's of dvd's te optimaliseren.
Ik zie de foto's nog steeds staan? Zijn er anderen die ze niet meer zien?

Optimaliseren van cd's, ik kan me er weinig bij voorstellen, is dit net zoiets als die Furutech?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Jan

Op een ander forum is er een heftig discussie over ontstaan, maar hier een recensie.
http://www.highend-audio.be/pics/Nespa_ME10_okt06.pdf

physic

Ik heb die discussie ook gelezen.Daarom houdt ik mijn eigen ervaringen dan ook mooi voor mezelf.Want voor de 'kenners'moet alles te meten en te onderbouwen zijn.In ieder geval ik heb er veel plezier van.
Physic

Maurice

Citaat van: physic op februari 15, 2007, 18:28:19
Ik heb die discussie ook gelezen.Daarom houdt ik mijn eigen ervaringen dan ook mooi voor mezelf.Want voor de 'kenners'moet alles te meten en te onderbouwen zijn.In ieder geval ik heb er veel plezier van.
Physic
Waar woont jouw huis? Want ik ben een wetenschapper van oorsprong, al geloof ik wel dat we nog niet alles weten. Eigenlijk wil ik het ook wel zelf ondervinden  :mrgreen:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

physic

Maurice ik woon in de lampenstad en mocht je in de buurt wonen dan ben je altijd welkom om het apparaatje uit te proberen en een mening te geven
Physic

Stadium III

daar komt ie zaterdag dicht in de buurt van  :wink:
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Maurice

Citaat van: Stadium III op februari 15, 2007, 20:31:02
daar komt ie zaterdag dicht in de buurt van  :wink:
Jep, maar dat zal toch echt een andere keer moeten plaatsvinden  nopompom
Ben toch wel benieuwd, want als je die brochure leest zit er best iets in. Andere voetjes onder je cd-speler zou ook niets moeten uitmaken, want een 1 en een 0 kennen geen interferentie van trillingen. Toch kun je het verschil horen...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

physic

Hoi ik ben nu met de carnaval 5 dagen vrij,als je zin en/of tijd heb kun je langskomen om de nespa 'n keer te testen
laat het mij even weten
physic

Jan

Wat ik zo jammer vind van de Nespa, maar ook van andere tweaks, accesoires, geluidsverbeteraars, hoe je het ook wilt noemen, dat ze veel geld kosten (vanaf 499 euro voor de Nespa vind ik, in ieder geval voor mij, veel geld). Of het wel of niet werkt kan ik niet over oordelen.
Waarom krijg je voor de Nespa maar 3 maanden garantie i.p.v. de gebruikelijke 2 jaar?

Hanske

oeps, ik zie na wat meer lezen hier dat ik mn set hier neer moet zetten

bij deze......

[wegens disk ruimte verwijderd]

physic

Jan ik ga niet te ver in op de nespa omdat deze (op de scherpst van de snede)discussie op een ander forum al eens gevoerd is.Wat betreft de garantie;Het is een gebruiksvoorwerp swz,ik heb er de voledige 2 jaar garantie op het apparaat.En 3 maanden op de lamp omdat dit een verbruiksartikel is.

Jan

Hallo Physic,

Het was ook niet mijn bedoeling om een discussie over de Nespa starten. Daar heb ik genoeg over gelezen op een ander forum.

Jan

Maurice

Citaat van: physic op februari 17, 2007, 11:49:06
Hoi ik ben nu met de carnaval 5 dagen vrij,als je zin en/of tijd heb kun je langskomen om de nespa 'n keer te testen
laat het mij even weten
physic
Ik heb zelf geen vrij met carnaval, en aangezien ik dinsdag a.s. de sleutel van mijn casco opgeleverde woning krijg zal het op de korte termijn ook niet lukken.
Maar ik hou je aanbod zeker in gedachten  hello
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Mijn set bestaande uit:
**************************


Voorversterker/Receiver:Marantz SR-82
------------------------------------------------------------------------------------------
Eindversterker:Marantz SM-80
------------------------------------------------------------------------------------------
Luidsprekers:B & W DM12
------------------------------------------------------------------------------------------
Luidsprekerkabel:Xindak SC-01 Luidsprekerkabel 2x2,5 meter
------------------------------------------------------------------------------------------
CD speler:Harman Kardon HD-7600II
------------------------------------------------------------------------------------------
Interlink:Xindak AC-01 Analoge Interlink 1 meter
------------------------------------------------------------------------------------------
Draaitafel:Pro-Ject X-pression / DENON DL-160
------------------------------------------------------------------------------------------
Hoofdtelefoon:Sennheiser HD-415
------------------------------------------------------------------------------------------






Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.