Bedankt voor je snelle reactie, daar ben ik wel blij mee dat je die kennis hebt, als het apparaat niet meer ondersteund wordt wil ik hem niet meer aanschaffen.
Wilde hem vooral graag hebben vanwege de goede DAC, met AirPlay kun je cd kwaliteit halen wat ik op internet gevonden heb, via Bluetooth kan niet want iPhone ondersteunt alleen lage resolutie 😞
Eerlijk gezegd zie ik de bomen door het bos niet meer met al die streaming apparaten
Wat voor mij belangrijk is dat ik cd kwaliteit heb en de kwaliteit van de DAC en dan vooral de analoge uitgang van eenzelfde kwaliteit is als mijn PM11S3
Voor de PM11S3 heb ik een tijdje een Hegel H190 gehad met ingebouwde DAC en AirPlay gebruikt, maar was nou niet echt onder de indruk van de geluidskwaliteit, op internet zijn ze lovend over die Hegel H190 prima hoor maar ik verwacht wat meer daarom de PM11S3 gekocht.
CD speler is ook al een oudje PM15S1 dus zat te kijken naar een CD50N, maar verwacht dat deze ook niet aansluit op mijn versterker speakers kwa kwaliteit.